Vice Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Er det bare jeg som har misforstått eller takler faktisk ikke CloneDVD noen form for kopibeskyttede DVD'er?? :o Jeg lastet ned en demoversjon av programmet og forsøkte å ta en backupkopi av en av mine egne DVD'er og fikk følgende resultat: "CloneDVD does not backup copy-protected DVDs! Many DVDs are Content Scrambling System (CSS) encoded, which is a copy-protection file system. If a DVD is CSS-encoded then the DVD reader will refuse to access the disc. Therefore CloneDVD cannot read the files and make a copy." CloneCD's fordel er jo at den takler forbruker-sperrer ganske greit. Hva skal da være fordelen med cloneDVD. Finnes jo allerede andre programmer som kopierer DVD'er bedre isåfall. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Regner med at du vet at det ikke er Elaborate Bytes som lager CloneDvd? Så det er ikke samme firma som lager CloneCd og CloneDvd Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 Regner med at du vet at det ikke er Elaborate Bytes som lager CloneDvd?Så det er ikke samme firma som lager CloneCd og CloneDvd umm, lurer på hvorfor du sier det? Begge er da laget av "Elaborate Bytes" http://www.elby.ch/en/products/clone_dvd/index.html Hadde hvertfall blitt rimelig forbanna dersom jeg hadde betalt 39euro for noe slikt skrot. Edit: Søkte litt og fant dette: http://clonedvd.net/ (Regner med at det var denne saken du hadde sett..) Lenke til kommentar
gustav Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 CloneCD's fordel er jo at den takler forbruker-sperrer ganske greit. Hva skal da være fordelen med cloneDVD. Finnes jo allerede andre programmer som kopierer DVD'er bedre isåfall. Har aldri hørt navnet nevnt i forbindelse med anbefalinger av DVD-kopi programmer. Du har vel en av grunnene i det du nevner. Skjønner ikke helt berettigelsen for dette programmet, og i tillegg må man altså betale en god slump med euro. Lenke til kommentar
Bjørn Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 >Har aldri hørt navnet nevnt i forbindelse med anbefalinger av DVD-kopi >programmer. Du har vel en av grunnene i det du nevner. Hei så dette, og spør: Hvilke(t) program finnes på nettet som kan kopiere kopibeskyttede DVD, og som har dette innebygget?. For letthets skyld, er litt fersk. Tenkte å finne ut av dette før jeg kjøper en DVD-brenner. Lenke til kommentar
xizu Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Det er nok ikke bare deg nei. CloneDVD nekter å rippe kopibeskyttede DVDer. Dette kan kan du løse på to måter: Alt. 1 er å laste ned CloneDVDs kompis AnyDVD som legger seg i systray. Med dette programmet installert kan du clone "on-the-fly". Genialt enkelt. Alt. 2 er å rippe med et eget rippeprog. først, og så brenne med Clone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå