Gjest TS Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg har slitt med smerter i magen i det siste, og den eneste avføringen som har komt ut er vannete og blodig, kommer veldig lite omgangen. Egentlig ganske ekkelt å skrive/lese om, men; Når jeg tørket meg i sted oppdaget jeg en klump i anus. Den stakk litt ut. Kanskje dette er grunnen til den bløte avføringen? Hvordan er hemorider, som jeg beskriver, eller er dette noe annet? Om jeg tar på klumpen med papir kommer det blod på.. Lenke til kommentar
Exelcius Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Høres veldig ut som hemorider ja. Lenke til kommentar
Gjest TS Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg har aldri hatt kjenskap til denne klumpen før, og jeg har tørket meg ganske mye toalet-papir, som gjør det ganske sårt etterhvert. Blir litt bekymrett... Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Det er nok sannsynligvis hemorider ja. Bestill time hos lege så du får en henvisning til kontroll på sykehus. Hvis du sitter lenge på do om gangen så kan du slutte med det med en gang for det vil bare forverre problemet. 1 Lenke til kommentar
Gjest TS Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Grunnen til ofte do-besøk de siste dagene er grunnet en liten diare. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Ja da er det jo litt vrient å begrense besøkene. Hvis du ikke har hatt disse hemoridene før så vil de ofte gå tilbake av seg selv hvis du er flink å holde do besøkene til et absolutt minimum i lengde. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå