Gå til innhold

Armani Jeans (Made In China)


Abnorm

Anbefalte innlegg

Giorgio, Privé og Collezioni (til en viss grad) har en del pent, men jeg tror aldri jeg har sett noe jeg liker fra Emporio, AJ og A|X.

Nå er vell Armani Exchange noe helt annet enn Armani generelt.

 

Armani exchange må ikke forveksles med Armani, som består av Giorgio, Collezioni, Emporio osv. og som har sin egen logo.

 

Det var i allefall det jeg ble fortalt i en Armani butikk i Milano.

 

A|X er en underlinje av Armani, akkurat som alt det andre er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

AX er jo helt fryktelig...

Kan jeg være enig i.

For meg virker det nesten rart at AX får lov til å bruke Armani i navne, da dette kan virke forvirrende.

 

Har en kamerat jeg som kom hjem fra en ferie og som skrøt av han hadde kjøpt masse Armani klær billig. Han hadde ikke kjøpt armani, han hadde kjøp AX.

 

Bytt heller navn på AX til FA (Fake Armani)

Lenke til kommentar

Giorgio, Privé og Collezioni (til en viss grad) har en del pent, men jeg tror aldri jeg har sett noe jeg liker fra Emporio, AJ og A|X.

Nå er vell Armani Exchange noe helt annet enn Armani generelt.

 

Armani exchange må ikke forveksles med Armani, som består av Giorgio, Collezioni, Emporio osv. og som har sin egen logo.

 

Det var i allefall det jeg ble fortalt i en Armani butikk i Milano.

 

A|X er en underlinje av Armani, akkurat som alt det andre er.

Det var rart... Armani selv benektet det.

AX er noe helt for seg selv og har ingeinting med Armani og de underlinjene å gjøre.

AX er riktig nok designet av Giorgio Armani, men har ut over dette ingeinting med Armani ellers å gøre.

Endret av frecjoha
Lenke til kommentar

Vel, AX er jo per definisjon Armani, det kan du ikke si noe på, men jeg mener at både AJ og AX er linjer Armani kun har for å tjene penger, gamle Giorgio jo iblant sitte og facepalme når han ser de nyeste kolleksjonene derfra.

 

Er link til AX fra giorgioarmani.com f eks.

Endret av Jonas.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det var rart... Armani selv benektet det.

AX er noe helt for seg selv og har ingeinting med Armani og de underlinjene å gjøre.

AX er riktig nok designet av Giorgio Armani, men har ut over dette ingeinting med Armani ellers å gøre.

 

 

Armani benekter det ja... facepalm.gif

 

Tror du virkelig Armani ville hatt en link til A|X på hjemmesiden sin, sammen med linkene til alle de andre linjene sine dersom de "benektet at det ikke har noe med hverken Armani eller underlinjene å gjøre"?

 

 

Edit: Og dessuten, nei, A|X er nok ikke designet av Giorgio, ettersom han er 76 år gammel, og ikke har noe særlig med designen på noe som helst lenger.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Selvsagt er jeg klar over det, men han ser jo kolleksjonene, og har dermed en mening om dem. Som jeg ikke kan forstå kan være noen annen enn negativ.

 

Sa aldri at han designet lenger, og om han gjør det er det i hvert fall ikke for AX.

 

Edit: Trodde du oppfattet at det var jeg som trodde Giorgio designet AX :p

Endret av Jonas.
Lenke til kommentar

Selvsagt er jeg klar over det, men han ser jo kolleksjonene, og har dermed en mening om dem. Som jeg ikke kan forstå kan være noen annen enn negativ.

 

Sa aldri at han designet lenger, og om han gjør det er det i hvert fall ikke for AX.

 

Jeg snakket ikke til deg, men til frecjoha, som skrev "AX er riktig nok designet av Giorgio Armani, men har ut over dette ingeinting med Armani ellers å gøre". Lol.

Lenke til kommentar

Selvsagt er jeg klar over det, men han ser jo kolleksjonene, og har dermed en mening om dem. Som jeg ikke kan forstå kan være noen annen enn negativ.

 

Sa aldri at han designet lenger, og om han gjør det er det i hvert fall ikke for AX.

 

 

 

Jeg vil vell også tippe han må godkjenne de ulike kolleksjonene, før dem havner i butikkhyllene.

De bruker tross alt en stor merkenavn.

Endret av frecjoha
Lenke til kommentar

Jeg vil vell også tippe han må godkjenne de ulike kolleksjonene, før dem havner i butikkhyllene.

De bruker tross alt en stor merkenavn.

 

Gi deg før du driter deg ut enda mer. Og lær deg rettskrivning.

 

 

 

Har alltid sett på AX som en slags jalla,billigutgave av Armani, men dersom vanlig Armani også nå er "made in China" kan de rett og slett drite og dra med prisene sine. I så fall er det like greit å kjøpe fake, når de uansett kommer fra samme fabrikken..

 

A|X er en jallautgave av de andre Armani-linjene, men det er likevel Armani. Og nei, high-end Armani er ikke laget i Kina.

 

Men "like greit å kjøpe fake"? Herregud, ikke vær dum...

Lenke til kommentar

Jeg vil vell også tippe han må godkjenne de ulike kolleksjonene, før dem havner i butikkhyllene.

De bruker tross alt en stor merkenavn.

 

Gi deg før du driter deg ut enda mer. Og lær deg rettskrivning.

 

 

Kast ikke stein i glass hus.

Skal det være punktum etter mer ? :roll: "Og lær deg rettskrivning." er vell også en ufullstendigsettnig.

Endret av frecjoha
Lenke til kommentar

Kast ikke stein i glass hus.

Skal det være punktum etter mer ? :roll:

 

Øh, ja det skal det.

 

 

 

"Og lær deg rettskrivning." er vell også en ufullstednig settnig.

 

Nei det er ikke en ufullstendig setning. Du er tydeligvis ikke noe flinkere til å analysere setninger enn du er til å skrive riktig.

Lenke til kommentar

Kast ikke stein i glass hus.

Skal det være punktum etter mer ? :roll:

 

Øh, ja det skal det.

 

 

 

"Og lær deg rettskrivning." er vell også en ufullstednig settnig.

 

Nei det er ikke en ufullstendig setning. Du er tydeligvis ikke noe flinkere til å analysere setninger enn du er til å skrive riktig.

Enten har du hatt en dårlig lærer, eller så er du ikke ferdig med skolen enda.

 

Skriv gjerne noen flere komentarer, så jeg har noe å kose meg med i morgen når jeg står opp.

Var en utrolig artig tråd denne "mote og velvære".

Lenke til kommentar

A|X er en jallautgave av de andre Armani-linjene, men det er likevel Armani. Og nei, high-end Armani er ikke laget i Kina.

 

Men "like greit å kjøpe fake"? Herregud, ikke vær dum...

Om du finner Armani (da snakker vi ikke om AX) som er laget i Kina, ja da er det like greit å kjøpe fake fordi, som jeg sa, at de er antageligvis laget på samme fabrikken. Nå har jeg aldri sett Armani "made in China" men noe andre i tråden påstod det...

Lenke til kommentar

A|X er en jallautgave av de andre Armani-linjene, men det er likevel Armani. Og nei, high-end Armani er ikke laget i Kina.

 

Men "like greit å kjøpe fake"? Herregud, ikke vær dum...

Om du finner Armani (da snakker vi ikke om AX) som er laget i Kina. Nå har jeg aldri sett Armani "made in China" men noe andre i tråden påstod det...

Både jeg og en annen her i tråden kunne bekrefte dette, men dette gjelder Armani Jeans.

 

Men for å ta denne tråden videre.

Hvor får de ulike norske butikkene sine produkter fra, regner med det ligger noen mellom grossister?

Finnes det da en teoretisk sjanse for at noen butikker i norge med Armani Jeans (China) besitter fake produkter, kanskje uten å vite det selv. I så fall bør dette undersøkes og informeres om, da norge sitter med strenge lover når det gjelder fake produkter og import av dette er ulovlig.

Lenke til kommentar

Har alltid sett på AX som en slags jalla,billigutgave av Armani, men dersom vanlig Armani også nå er "made in China" kan de rett og slett drite og dra med prisene sine. I så fall er det like greit å kjøpe fake, når de uansett kommer fra samme fabrikken..

1. Hvorfor er prisene gale bare fordi dem er laget i kina?

2. Det er sikkert mange tusen fabrikker i kina, tror nok neppe fake produktene kommer fra samme fabrikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...