Abnorm Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Kort spørsmål. Har det seg slik at Armani Jeans blir fabrikert i kina? Var innom en butikk tidligere i dag og oppdaget til forbauselse at det sto en liten lapp (ofte i kragen) med china. Endret 2. september 2010 av frecjoha Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Det kan godt hende det, med tanke på at slike merker er overpriset ræl. Edit: Kommer jo litt an på typen armani, men dog. Endret 2. september 2010 av thrice Lenke til kommentar
Exelcius Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Mesteparten skal vel være lagd i Italia mener jeg. Men Armani har jo flere avdelinger, kan jo ikke utelukke at de har noe fabrikasjonsvirksomhet i Kina og. Høres suspekt ut dog, spørs vel hvilken butikk du så dette i også. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Det jeg har fra A|J er made in China, så det kan nok stemme Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 2. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Var innom en norsk butikk med navn Ferner Jacobsen. Prisene på produktene var ikke noe å si på. En helt vanlig genser kosten alt fra 1800,- +++ Så da tenkte jeg... 1800,- ... made in kina?? Hmmmm! Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 2. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Får håpe Armani Jeans ikke driver med barnearbied da?? Har kjøpt flere plagg fra Armani Jeans tidliger, uten at jeg har lagt merke til china merke, men nå er jeg mer tvilende eller mindre lysten på merket. Endret 3. september 2010 av frecjoha Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Det finnes en edit-funksjon, om du ikke var klar over det. Uansett, jeg skal være så snill at jeg skal presentere deg løsningen helt gratis: Ikke kjøp noe fra Armani. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Uansett, jeg skal være så snill at jeg skal presentere deg løsningen helt gratis: Ikke kjøp noe fra Armani. Enkelt og greit. Pff, Armani har mye pent de. F eks fikk jeg gode tilbakemeldinger på et par skjorter og en fantastisk cardigan jeg kjøpte derfra i sommer, dette var dog Emporio Armani. Har en kul skjorte fra Armani Jeans også, det eneste pene jeg har sett fra den linjen. Men den er jeg rimelig sikker på at dere her inne ville ha slaktet Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Giorgio, Privé og Collezioni (til en viss grad) har en del pent, men jeg tror aldri jeg har sett noe jeg liker fra Emporio, AJ og A|X. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Hva mener du om skjorten og cardiganen her da? Endret 27. juli 2014 av Jonas. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Uansett, jeg skal være så snill at jeg skal presentere deg løsningen helt gratis: Ikke kjøp noe fra Armani. Enkelt og greit. Pff, Armani har mye pent de. F eks fikk jeg gode tilbakemeldinger på et par skjorter og en fantastisk cardigan jeg kjøpte derfra i sommer, dette var dog Emporio Armani. Har en kul skjorte fra Armani Jeans også, det eneste pene jeg har sett fra den linjen. Men den er jeg rimelig sikker på at dere her inne ville ha slaktet Sa ikke noe negativt om Armani Dog, har ingenting fra Armani så jeg kan uansett ikke uttale meg om det. Antrekket så for øvrig pent ut. Om det er fra Armani er det ikke dumt nei. Endret 2. september 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Du sa jo at man ikke skulle kjøpe noe derfra? Er det positivt det, eller? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Det jeg mente å påpeke var at om han ikke var sikker på om det er barnearbeid inne i bildet var det jo ikke være enn å la være å kjøpe. Kan dog se hvordan du kunne tolket det slik. Endret 2. september 2010 av lokeland Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Hva mener du om skjorten og cardiganen her da? Jeg er som regel skeptisk til å uttale meg om ting jeg kun ser på bilder, og hvertfall når det er så dårlig bilde som det der, men det så jo greit ut. Det skal sies at jeg ikke har noe særlig greie på de billigere kolleksjonene til Armani, så det kan godt være at de har noe pent. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 fkm: Sier ikke de har mye pent, for det har de ikke, men de har enkelte ting som er pene. Om du vil se bildet bedre er det bare å gå på side 36 i bildetråden, og om du ikke blir overbevist av cardiganen da må det ordnes treff så jeg kan ha den på, for den er fantastisk <3 Men nå er den heller ikke "ordinær" Emporio Armani, men en underlinje kalt "Mr "A" Line", som i følge personalet i butikken var mer eksklusivt. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 2. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Giorgio, Privé og Collezioni (til en viss grad) har en del pent, men jeg tror aldri jeg har sett noe jeg liker fra Emporio, AJ og A|X. Nå er vell Armani Exchange noe helt annet enn Armani generelt. Armani exchange må ikke forveksles med Armani, som består av Giorgio, Collezioni, Emporio osv. og som har sin egen logo. Det var i allefall det jeg ble fortalt i en Armani butikk i Milano. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 AX er jo helt fryktelig... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 "Mr "A" Line" Lol, jeg lurer på om det er noen som faktisk har oversikt over alle de forskjellige linjene til Armani. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Aner ikke jeg, når de til og med har forskjellige linjer på de forskjellige linjene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå