Gå til innhold

Armani Jeans (Made In China)


Abnorm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uansett, jeg skal være så snill at jeg skal presentere deg løsningen helt gratis: Ikke kjøp noe fra Armani. Enkelt og greit.

 

Pff, Armani har mye pent de. F eks fikk jeg gode tilbakemeldinger på et par skjorter og en fantastisk cardigan jeg kjøpte derfra i sommer, dette var dog Emporio Armani. Har en kul skjorte fra Armani Jeans også, det eneste pene jeg har sett fra den linjen. Men den er jeg rimelig sikker på at dere her inne ville ha slaktet :)

Lenke til kommentar

Uansett, jeg skal være så snill at jeg skal presentere deg løsningen helt gratis: Ikke kjøp noe fra Armani. Enkelt og greit.

 

Pff, Armani har mye pent de. F eks fikk jeg gode tilbakemeldinger på et par skjorter og en fantastisk cardigan jeg kjøpte derfra i sommer, dette var dog Emporio Armani. Har en kul skjorte fra Armani Jeans også, det eneste pene jeg har sett fra den linjen. Men den er jeg rimelig sikker på at dere her inne ville ha slaktet :)

 

Sa ikke noe negativt om Armani :p

Dog, har ingenting fra Armani så jeg kan uansett ikke uttale meg om det.

Antrekket så for øvrig pent ut. Om det er fra Armani er det ikke dumt nei.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Hva mener du om skjorten og cardiganen her da?

 

Jeg er som regel skeptisk til å uttale meg om ting jeg kun ser på bilder, og hvertfall når det er så dårlig bilde som det der, men det så jo greit ut. Det skal sies at jeg ikke har noe særlig greie på de billigere kolleksjonene til Armani, så det kan godt være at de har noe pent.

Lenke til kommentar

fkm: Sier ikke de har mye pent, for det har de ikke, men de har enkelte ting som er pene. Om du vil se bildet bedre er det bare å gå på side 36 i bildetråden, og om du ikke blir overbevist av cardiganen da må det ordnes treff så jeg kan ha den på, for den er fantastisk <3

 

Men nå er den heller ikke "ordinær" Emporio Armani, men en underlinje kalt "Mr "A" Line", som i følge personalet i butikken var mer eksklusivt.

Lenke til kommentar

Giorgio, Privé og Collezioni (til en viss grad) har en del pent, men jeg tror aldri jeg har sett noe jeg liker fra Emporio, AJ og A|X.

Nå er vell Armani Exchange noe helt annet enn Armani generelt.

 

Armani exchange må ikke forveksles med Armani, som består av Giorgio, Collezioni, Emporio osv. og som har sin egen logo.

 

Det var i allefall det jeg ble fortalt i en Armani butikk i Milano.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...