Gå til innhold

Beste kjøler 500kr+ i7 920


Hvem

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter en ny cpukjøler iom. jeg har lyst til å prøve meg bittelitt på overklokking og få ned støyen i pcen min. 5-700kr er det jeg har tenkt å bruke på kjøleren. Med beste kjøler mener jeg kjøling i forhold til støy. Den burde være styøsvak og kjøle godt. Har sett litt på D14 fra Noctua, men den syns jeg er for stor.

 

Altså jeg er på utkikk etter en støysvak 120mm cpukjøler som kjøler godt.

 

Takk for all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter at jeg fant dette(se bildet) tror jeg at jeg går for en H50, H70 eller en lignende type kjøler og setter på den medfølgende chipsetvifta.

 

 

Er det verdt pengene å gå fra H50 til H70?

 

noctua.jpg

 

 

Det er et asus p6t deluxe, jeg v2 av dette.

Endret av Oysteinkn
Lenke til kommentar

Etter at jeg fant dette(se bildet) tror jeg at jeg går for en H50, H70 eller en lignende type kjøler og setter på den medfølgende chipsetvifta.

 

 

Er det verdt pengene å gå fra H50 til H70?

 

noctua.jpg

 

 

Det er et asus p6t deluxe, jeg v2 av dette.

 

Et lite googlesøk, ga meg disse treffene: Les her, Les her, Les her

 

Om du har likvider til å kjøpe en H70 m.a.o, bør du gå for den siden du ikke besitter en H50 fra før. Men som du ser fra linkene over er det heller ikke noe nederlag å gå for en H50, da den i de fleste tilfeller er 300-400 kr billigere :thumbup:

Lenke til kommentar

På grunn av pris tror jeg at jeg går for en H50. Med to av disse viftene i push 'n' pull må jo det kjøle godt. Eller vil ikke de to viftene ha noe å si iom. lavere cfm?

 

Edit:

 

Nå er det:

https://prisguiden.no/profil/lister/118334 (H50)

vs

https://prisguiden.no/profil/lister/118337 (H70)

 

Den siste er jeg redd for at bråker. Skal jeg ha med viftene i den så blir det litt over mitt budsjett.

Endret av Oysteinkn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...