cliffme Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Noen fler som opplever store bugs med Dead Rising 2? Lastet det med fra live for 400 points, er vel en prolog? Hvertfall.. 4-5 heng på kort tid og 3-4 ganger hvor den starter loading, men havner plutselig bare i startmenyen. Kjente puls og sinne tok overhånd så nå slo jeg av boksen. Noen som opplever noe av det samme? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Du tenker på Dead Rising 2: Case Zero? Ja, det er en prolog. Har ikke testet den selv ennå (var ikke klar over at den var kommet engang...) men skal laste den ned nå. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Du tenker på Dead Rising 2: Case Zero? Ja, det er en prolog. Har ikke testet den selv ennå (var ikke klar over at den var kommet engang...) men skal laste den ned nå. Ja. Det ligger på xbox markedplace. Kommer kun til 360. EDIT: Si ifra om det fungerer fint hos deg. Jeg spiller aldri så mye som 30 min uten at det tryner på en eller anne måte. Endret 3. september 2010 av cliffme Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Spilte det en god stund i går, men hadde ingen problemer bortsett fra kjedsomhet. Kom helt til det siste kapittlet, eller hva man nå kaller det, der man leter etter deler til motorsykkelen uten en eneste bug, kræsj eller noe annet teknisk problem. Endret 4. september 2010 av vikingkylling Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 wtf? har aldri hatt trøbbel med boksen på noe som helst måte bortsett fra på det spillet. har en ny 360 slim. Får prøve og laste det ned på nytt. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Jeg har en elite, om det hjelper. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg har ikke hatt noen problemer med DR2: Case Zero. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Jeg slettet det og lastet ned på nytt. Alle problemer borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå