RIP Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Heisann, holdt på med en ekstern harddisk og skulle partisjonere den. Har ikke fulgt helt med i timen, så brukte partition magic 8 i win7 for å partisjonere den. Det gikk ikke men fikk det til på annet vis. Problemet er at partition magic fjernet den ene partisjonen min! og jeg klarer ikke få den tilbake, har prøvd alle triksene jeg finner på google men ingenting ser ut til å virke! Har også prøvd med Paragon hardisk manager 2010, men den vil ikke gjøre noe siden den påstår at disken har over 4 partisjoner (noe den ikke har). Noen som har noen tips? Endret 2. september 2010 av RIP Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Heisann, holdt på med en ekstern harddisk og skulle partisjonere den. Har ikke fulgt helt med i timen, så brukte partition magic 8 i win7 for å partisjonere den. Det gikk ikke men fikk det til på annet vis. Problemet er at partition magic fjernet den ene partisjonen min! og jeg klarer ikke få den tilbake, har prøvd alle triksene jeg finner på google men ingenting ser ut til å virke! Har også prøvd med Paragon hardisk manager 2010, men den vil ikke gjøre noe siden den påstår at disken har over 4 partisjoner (noe den ikke har). Noen som har noen tips? Mener svigersønnen min hadde samme problem på en bærbar, og brukte denne metoden. http://www.blogsdna.com/2101/fix-missing-windows-xp-vista-hard-drive-partition-in-windows-7.htm Lenke til kommentar
RIP Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Det var det jeg prøvde på i bildet som er vedlagt, men får den feilmeldingen. Har googlet den og skrevet inn kommandotipsene i cmd, det fungerer heller ikke da den ikke er et "volum" fikk en annen feilmelding som jeg ikke husker akkurat nå. Disken er ca 700gb, kan det være at det ikke er støtte for så store disker i win7 partition manager? :S Får det som sagt ikke til i paragon heller, noen som vet om noen gode programmet? Helst ikke Partition Magic, da det var den driten som skapte problemet Lenke til kommentar
RIP Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 WOOOOO-WU-Wu-WOOOOooOOOOOOO!!! Det fungerte! Diskpart og ingen andre programmer klarte det Test_disk klarte! Tusen takk for hjelpen johome;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå