plankeby Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 I Firefox kan man sette f.eks. Yahoo mail som standard når man klikker på en mail link på en nettside. Vi er flere som bruker samme PC, er det mulig å sette opp at man får valg mellom f.eks. hotmail og Yahoo når man klikker på en "send oss epost" link? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 I Firefox kan man sette f.eks. Yahoo mail som standard når man klikker på en mail link på en nettside. Jada det kan du. Gå til Verktøy -> Innstillinger -> Programmer og bla deg ned til innholdstype 'mailto' og velg 'bruk Yahoo! mail'. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Takk for svar. Jeg forklarte meg nok litt dårlig. Jeg kjenner til innholdet i svaret over. Det jeg lurer på er om det går ann (f.eks. et Firefox tillegg "addon") å få opp valg av både yahoo og hotmail. Jeg bruker hotmail og samboeren yahoo... Slik at man da kan velge hvilken webmail man bruker. Det perfekte vil være å få opp et vindu med spørsmål om hvilke to mail man vil gå til, etter å ha klikket på en maillink. Endret 4. september 2010 av plankeby Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Det som hvertfall er mulig er å ha to forskjellige profiler i Firefox hvor dere har hver deres innstillinger. Annet enn det har jeg ikke noe konkret tips. Kan alltids søke på addons.mozilla.com som har det meste mellom himmel og jord av utvidelser som kan være nyttige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå