Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

høyde -bli høyere

Diskutant

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som en 186-er kan jeg si at jeg har det samme ønske om å nå 190-streken. Hehe.

Uansett, jeg var ikke ferdig utvokst på din alder, og men tror jeg er det nå (17).

• Rett opp ryggen (ser mye høyere ut)
  • Nei, du blir ikke høyere av å spise lakris, høy, sjokolade, spagetti eller nå hva enn du måtte finne på
  • Det samme gjelder drikke

For all del, 179 er ikke lavt, det er faktisk gjennomsnittshøyden for norske menn. Det har ikke så mye å si om man er 180 eller 185.

Endret av Enzyme X
Lenke til kommentar

For all del, 179 er ikke lavt, det er faktisk gjennomsnittshøyden for norske menn. Det har ikke så mye å si om man er 180 eller 185.

jo.

:)

Det er ikke bare gøy å vær veldig høy, er selv 198. For eksempel så blir da veldig trangt for knærne på blant annet tog,buss og spesielt fly. Har også opplevd at jeg må bøy meg ned ganske mye for å kunne se meg selv i speilet eller skal nå ned til vasken. Dessuten så der det viktig å passe hodet når du gå inn enkelte dører.

Men det kan vær ganske kult og.

jeg vil ikke bli 198, men 185-190 hadde vært fint..

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...