Diskutant Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) jeg er fullt utvokst, men jeg er 179cm, men vil veldig veldig gjerne bli 185+. Finnes det medikamenter for å bli høyere? Endret 9. mars 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Det må bli lang mat som pølser, agurk, spaghetti, lakrislisser o.l 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hvis du ikke er ferdig utvokst er sjangsene gode for at du blir høyere ja. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Kanskje kjøpe en bunke heliumballonger som du kan binde fast i øra slik at du får litt strekk i hverdagen. Lenke til kommentar
koots Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Kanskje kjøpe en bunke heliumballonger som du kan binde fast i øra slik at du får litt strekk i hverdagen. Han vil virke høyere med en gang om han følger det tipset. Resten av verden vil stå krokbøyd i latterkrampe. 3 Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Spis sunnt og lev normalt Selv er jeg vokst forbi begge foreldrene mine, og er 15 år. (1,82) Men det er også ulemper med det.. man smeller ofte hodet i ting, f.eks da man setter seg i biler og div andre tak Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Hvor gammel er du i forhold til høyden? Altså alder, siden du sier at du ikke er utvokst. 23 om en mnd.. Endret 9. mars 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg håper du prøver ballongtrikset jeg. :!: Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 jeg håper folk svarer seriøst jeg! jeg er rimelig desperat Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Det er ingenting du kan gjøre for å bli høyere. Kroppen vekser av seg selv. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 selvfølgelig er det _noe_ jeg kan gjøre! kan f.eks nevne HGH, men det er uaktuelt.. tror jeg.. Lenke til kommentar
koots Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Spis sunnt og lev normalt Selv er jeg vokst forbi begge foreldrene mine, og er 15 år. (1,82) Men det er også ulemper med det.. man smeller ofte hodet i ting, f.eks da man setter seg i biler og div andre tak Du er 182 og klager over at du skaller borti ting? Er fint lite man kan gjøre for å vokse, unntatt ganske drastiske steg. Endret 3. september 2010 av koots Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Lakrislisser funka for meg, ble ikke dverg Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 ha. haha. ha. er desverre ikke dverg jeg heller, men jeg har et sprøtt ønske om å bli 185+ Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Slettet to innlegg som brøt med reglene for gjesteposting. Vennligst les reglene (blant annet helt øverst på denne siden). 1 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Du er jo allerede høy nok, skjønner ikke hva du maser med jeg. Hadde du vært 150cm så hadde du hatt grunn til å sutre. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 nei, er ikke høy nok. 180 er ikke høyt. det er gjennomsnittlig og normalt. jeg bil bli 185+ Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Bind fast armene dine på innsiden av vinduet så hopper du ut av vinduet. Da vil armene strekke seg og resten av kroppen vil gradvis følge etter Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Er ikke mye du kan gjøre. Kroppen din vokser i sitt eget tempo. Du er nesten 1.80, noe som er høyt. Du burde ikke klage. Du kunne fått hormon-sprøyter, så du blir et par centimeter høyere, men tror ikke du får det i ditt tilfelle. Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Spis høy, I'm just sayin'. Endret 4. september 2010 av DaMole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå