Gå til innhold

Veterinærstudiet i England

Melerisa

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har lett litt på nettet for å prøve å finne karaktersnittet på vetrinærstudiet i England, men fant ikke noe...Sikkert bare meg som er dårlig til å lete fram, men...

Er det noen som vet hva karaktersnittet er for å komme inn? Er igrunn det samme hvor i England det er. Eventuelt i Danmark eller andre land i Europa? :)

Takker for svar!

Endret av Melerisa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke høyt nok for øyeblikket, driver å tar opp fag. Jeg har vel 53,3 eller noe slikt med tileggspoeng nå. Sikter på 64 poeng for å prøve meg på NVH, men om jeg ikke kommer inn der vil jeg gjerne vite de andre mulighetene og poenggrensene. Sjekket litt på de forskjellige sidene, men fant ikke noe nøyaktig snitt. Noen steder stod det bare noen lignende "vi ser helst at søkeren har 5 og/eller 6 i realfagene" osv.

Er vel også noen som tar opp via flervalgsprøver og intervju... Syntes bare det er så vanskelig å få nøyaktig info. :)

Lenke til kommentar

48 er nok veldig tynt om du vil inn på et bra universitet. Studyacrossthepond vil sikkert kunne si noe mer nøyaktig enn det jeg sier. På veldig mange gode universiteter så pleier de å si 5.0 i snitt eller bedre. For studier jeg holder på å søke på så sier de 4.5 eller bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...