dansve100 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Man må betale en avgift før man kan overføre programmene man har utviklet til enhetene, er det pr program utvikleren må betale for, eller er det bare en engangsavgift ? http://no.wikipedia.org/wiki/IPhone_OS Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Du betaler pr år, ikke pr program. Lenke til kommentar
dansve100 Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Du betaler pr år, ikke pr program. så hvis man ikke for solgt en dritt så taper man penger på det Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 så hvis man ikke for solgt en dritt så taper man penger på det Sånn er det med alt. Ingen innsats, ingen gevinst. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Du ville jo ikke tapt noe mindre om det gikk per program ... ? Lenke til kommentar
dansve100 Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Du ville jo ikke tapt noe mindre om det gikk per program ... ? Om det er hvert betaler du bare avgift pr år . Om det er pr applikasjon blir det dyrt hvis det er flere applikasjoner. Lenke til kommentar
worseisworser Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Man må betale en avgift før man kan overføre programmene man har utviklet til enhetene, er det pr program utvikleren må betale for, eller er det bare en engangsavgift ? http://no.wikipedia.org/wiki/IPhone_OS Hvis du lager en web-basert applikasjon har du selv kontroll. Bruk http://www.phonegap.com/ , så kan sånne som meg med Androidtelefon også bruke app'en din. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Om det er hvert betaler du bare avgift pr år . Om det er pr applikasjon blir det dyrt hvis det er flere applikasjoner. Ja, og det er nettopp årsabonnement som gjelder -– altså det du presenterer som det billigste alternativet. Web-baserte apps har mye for seg i en del tilfeller, men å (i) ikke ha tilgang til Cocoa Touch og (ii) måtte være online for å bruke en App er ganske betydelige begrensninger. Heller ikke denne gangen ender vi opp med «write once, compile everywhere», skulle jeg tro. Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) (ii) måtte være online for å bruke en App er ganske betydelige begrensninger. Menne, man trenger ikke være online for å bruke en webapp, vettu er en liten introduksjon Edit : http://iwebkit.net/ Endret 8. september 2010 av Terrasque Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Huh, her har jeg virkelig ikke fulgt med i timen. Takk for tipset og linker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå