Mojo Pin Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) hei. slettet.. Endret 23. januar 2012 av Mojo Pin Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg aner virkelig ikke hva det kan være men at det må være drita irriterende er utvilsomt. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Har du prøvd å trekke ut kontakten og vente et halvminutt før du setter den igjen for å skru TV-en helt av og la den starte opp helt fra null? Hvis det ikke hjelper - reklamasjon. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Er det slik kun på dekoderen eller ved bruk av f.eks. en xbox, ps3, dvd spiller, bluray spiller etc? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Har du prøvd å trekke ut kontakten og vente et halvminutt før du setter den igjen for å skru TV-en helt av og la den starte opp helt fra null? Hvis det ikke hjelper - reklamasjon. Jeg har en egen knapp som skrur av strømmen til både TV, forsterker, BD og digitalboksen, slik at strømmen kuttes f.eks. hver natt. Dette har pågått en stund Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Er det slik kun på dekoderen eller ved bruk av f.eks. en xbox, ps3, dvd spiller, bluray spiller etc? Kun ved bruk av dekoderen. Ser det ut som om det er den det er noe galt med? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Jeg ville oppdatert software på tv og dekoder, og om det ikke løser problemet så ville jeg byttet HDMI-kabelen . Om du bruker kabelen som fulgte med dekoderen, så er ikke den alltid like god på FullHD-tver. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Jeg ville oppdatert software på tv og dekoder, og om det ikke løser problemet så ville jeg byttet HDMI-kabelen . Om du bruker kabelen som fulgte med dekoderen, så er ikke den alltid like god på FullHD-tver. HDMI kabelen fra Canal Digital er god, aldri hatt noen som helst form for klager på den. Men prøv å bytt den alikevell. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Den som leveres nå i 2010 er fin. Den de hadde da hd-dekoderen og hd-pvren var ny, fram til sist vinter er versjon 1.1 og en del tver sliter faktisk med den. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 Okei, kan prøve det! Er redd det ikke ligger ute firmware som passe helt til tv'en min da. Er gråimportert tv. Kan prøve hdmi-kabelen jeg har koblet til bd-spilleren. Bildet derfra er helt uten forstyrrelser! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Har somlet meg til å se på videoen din, og det ser ut som en hdmi-kabelfeil slik jeg kan se det. Prøv kabelen til blurayspilleren, evt å koble dekoderen inn i den andre HDMI-inngangen din. Oppdatering av firmware på dekoder gjøres ved å gå inn i innstillingene og lete etter et punkt som heter oppdater firmware. Ang firmware på tven, så fortell meg hva tven heter på produktlappen på baksiden - Feks LE32C535WSXXEblablabla. Det starter iallefall på LE32. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Har somlet meg til å se på videoen din, og det ser ut som en hdmi-kabelfeil slik jeg kan se det. Prøv kabelen til blurayspilleren, evt å koble dekoderen inn i den andre HDMI-inngangen din. Oppdatering av firmware på dekoder gjøres ved å gå inn i innstillingene og lete etter et punkt som heter oppdater firmware. Ang firmware på tven, så fortell meg hva tven heter på produktlappen på baksiden - Feks LE32C535WSXXEblablabla. Det starter iallefall på LE32. Firmware på dekoder oppdaterer seg automagisk. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Ja, men i enkelte tilfeller så gjøres det ikke. Da kan et søk etter firmware hjelpe. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Ja, men i enkelte tilfeller så gjøres det ikke. Da kan et søk etter firmware hjelpe. Det skal jeg ikke krangle på, da det er alltid lurt å sjekke uansett. MEN, jeg jobber i Canal Digital og har aldri hørt om denne feilen er relatert til firmware. Faktisk så er de fleste bildekvalitetproblemene relatert til hardware, og da mener jeg 90% Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Jepp. Men om du jobber i Canal Digital så vet du at sjekklisten deres innebefatter å sjekke etter ny firmware - uansett hva symptomene er . Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Jepp. Men om du jobber i Canal Digital så vet du at sjekklisten deres innebefatter å sjekke etter ny firmware - uansett hva symptomene er . Faktisk ikke Hvertfall ikek som jeg har sett og blitt opplært i. Endret 5. september 2010 av iNeo Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Ang firmware på tven, så fortell meg hva tven heter på produktlappen på baksiden - Feks LE32C535WSXXEblablabla. Det starter iallefall på LE32. Når det gjelder dekoderen så finner jeg ingen måte å oppdatere firmware i setup. Men jeg veit at den ble oppdatert automatisk for ikke så lenge siden Endret 23. januar 2012 av Mojo Pin Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Her er link til ny firmware, fra mars 2009: http://org.downloadcenter.samsung.com/downloadfile/ContentsFile.aspx?CDSite=SK&CttFileID=2059817&CDCttType=FM&ModelType=N&ModelName=LE32A656A1F&VPath=FM/200905/20090512003238437/T-AMBPEUMD.exe Hentet ut fra den slovenske siden til samsung, så den stemmer. Last ned, kjør filen, velg øverste nivå på en minnepinne, napp ut minnepennen og koble den til tven, velg minnepinnen og system upgrade. Om jeg ikke er helt på bærtur. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Hmmm. Jeg kjøpte tv'en i mai 09 da, men firmwaren er kanskje eldre enn fra mars likevel? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Du får lete i instillingene på tven og se på softwareversjonen. Har du testet med ulike kabler og kontakter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå