Gå til innhold

fikset. se bort fra denne.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du prøvd å trekke ut kontakten og vente et halvminutt før du setter den igjen for å skru TV-en helt av og la den starte opp helt fra null?

Hvis det ikke hjelper - reklamasjon.

Jeg har en egen knapp som skrur av strømmen til både TV, forsterker, BD og digitalboksen, slik at strømmen kuttes f.eks. hver natt. Dette har pågått en stund :(

Lenke til kommentar

Jeg ville oppdatert software på tv og dekoder, og om det ikke løser problemet så ville jeg byttet HDMI-kabelen :). Om du bruker kabelen som fulgte med dekoderen, så er ikke den alltid like god på FullHD-tver.

HDMI kabelen fra Canal Digital er god, aldri hatt noen som helst form for klager på den. Men prøv å bytt den alikevell.

Lenke til kommentar

Har somlet meg til å se på videoen din, og det ser ut som en hdmi-kabelfeil slik jeg kan se det. Prøv kabelen til blurayspilleren, evt å koble dekoderen inn i den andre HDMI-inngangen din.

Oppdatering av firmware på dekoder gjøres ved å gå inn i innstillingene og lete etter et punkt som heter oppdater firmware.

Ang firmware på tven, så fortell meg hva tven heter på produktlappen på baksiden - Feks LE32C535WSXXEblablabla. Det starter iallefall på LE32.

Lenke til kommentar

Har somlet meg til å se på videoen din, og det ser ut som en hdmi-kabelfeil slik jeg kan se det. Prøv kabelen til blurayspilleren, evt å koble dekoderen inn i den andre HDMI-inngangen din.

Oppdatering av firmware på dekoder gjøres ved å gå inn i innstillingene og lete etter et punkt som heter oppdater firmware.

Ang firmware på tven, så fortell meg hva tven heter på produktlappen på baksiden - Feks LE32C535WSXXEblablabla. Det starter iallefall på LE32.

Firmware på dekoder oppdaterer seg automagisk.

Lenke til kommentar

Ja, men i enkelte tilfeller så gjøres det ikke. Da kan et søk etter firmware hjelpe.

Det skal jeg ikke krangle på, da det er alltid lurt å sjekke uansett. MEN, jeg jobber i Canal Digital og har aldri hørt om denne feilen er relatert til firmware. Faktisk så er de fleste bildekvalitetproblemene relatert til hardware, og da mener jeg 90%

Lenke til kommentar

Når det gjelder dekoderen så finner jeg ingen måte å oppdatere firmware i setup. Men jeg veit at den ble oppdatert automatisk for ikke så lenge siden :)

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar

Her er link til ny firmware, fra mars 2009:

http://org.downloadcenter.samsung.com/downloadfile/ContentsFile.aspx?CDSite=SK&CttFileID=2059817&CDCttType=FM&ModelType=N&ModelName=LE32A656A1F&VPath=FM/200905/20090512003238437/T-AMBPEUMD.exe

Hentet ut fra den slovenske siden til samsung, så den stemmer.

Last ned, kjør filen, velg øverste nivå på en minnepinne, napp ut minnepennen og koble den til tven, velg minnepinnen og system upgrade. Om jeg ikke er helt på bærtur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...