South_Bridge Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg håper om jeg deler mine så deler dere deres Windows Registry Editor Version 5.00 ; Disable Sticky Keys (pressing shift multiple times forces popup) [HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Accessibility\StickyKeys] "Flags"="0" ; Adds "Copy to..." command to right click on files [HKEY_CLASSES_ROOT\AllFilesystemObjects\shellex\ContextMenuHandlers\Copy To] @="{C2FBB630-2971-11D1-A18C-00C04FD75D13}" ; Adds "Move to..." command to right click on files [HKEY_CLASSES_ROOT\AllFilesystemObjects\shellex\ContextMenuHandlers\Move To] @="{C2FBB631-2971-11D1-A18C-00C04FD75D13}" ; Multiple modifications to Explorer... [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer] ; removes the "low disk" warning "NoLowDiskSpaceChecks"=dword:00000001 ; missing link between runfile and shortcut edit "LinkResolveIgnoreLinkInfo"=dword:00000001 ; missing link between runfile and shortcut edit "NoResolveSearch"=dword:00000001 ; missing link between runfile and shortcut edit "NoResolveTrack"=dword:00000001 ; removes the "find application on the www" choice from files with unknown applicationhandler "NoInternetOpenWith"=dword:00000001 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Fjernet en del dårlig formulerte off-topic innlegg. TS forklarte (noe omskrevet) hva dette gjelder: Det er editeringer i registeret til windows som gjør dataen din mye raskere (eller praktiske editeringer). Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Eg har konvertert om alle mine .reg filer med tweaks og annet snacks til enkel reg commando linje format, slik at eg kan gjøre register forandringene direkte fra "dos", altså fra en batch fil. Hvis dette er interessant kan eg lage et utdrag i helgen når eg er hjemme. Er dog snakk om flere tusen linjer med tweaks. Eg gjorde den konvertertingen selv manuelt så det skulle bli lettere å kunne bruke samme tweaks på evt. windows 7/vista. Det er også veldig greit med tanke på å importere register innstillinger for div. spill og programmer til en reinstall av windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå