pannelars Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Skal bygge ny PC snart så har begynt å kjøpe inn deler. Tenker på å kjøpe inn en CPU kjøler og har da tenkt på denne. Skal brukes på en i7 930 CPU som mulig skal klokket. Er dette er bra alternativ i forhold til varme og støy? Lenke til kommentar
Danny1814 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=580713 Lenke til kommentar
BAT Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Corsair A70 (er nå på tilbud) Noctua NH-D14 NoctuaNH-U12DX Prolimatech Megahalems med denne vifta Endret 11. september 2010 av BAT Lenke til kommentar
Gjest medlem-220811 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 En bra CPU kjøler som er ny nå er Corsair sin h70 men den har fått kritikk for at den bråker litt. Da kan man bytte ut viftene med: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=461444 Hørt med andre at de ikke får temp på CPU over 8-15 grader. Det er kansje litt dyr, vet ikke hvilken prisklasse du er ute etter eller om du vil ha vann eller vifteavkjølt Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) 8-15grader på cpu? Den må du lengre utpå landet med, så fremt at de ikke bruker en mobilprossesor Jeg ville gått for Zalman CNPS9900NT som du vurderte. Den er enkel og montere, kommer ikke i veien for rammen. God kjøling og stille Endret 16. september 2010 av untouch4ble Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) jeg kan anbefale Noctua NH-D14 ! Den er veldig god til å kjøle, også er veldig stille. I tillegg følger det med kjølepasta og flere tilkoblinger som gjør viftene enda stillere!Og den billigste prisen er 695 Kr Min CPU er klokket til 4,6 Ghz. I spill er temp under 60 grader og Idle 40. Endret 16. september 2010 av MadRos Lenke til kommentar
Dr.Satan Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 jeg kan anbefale Noctua NH-D14 ! Den er veldig god til å kjøle, også er veldig stille. I tillegg følger det med kjølepasta og flere tilkoblinger som gjør viftene enda stillere!Og den billigste prisen er 695 Kr Støtter den, her får du kanon ytelse og kvalitet for pengene. Som en bonus er kjølepastaen som følger med i toppklasse. (finnes ikke bedre vel?) Har hatt NH-U12F med Noctua vifter som jeg nå bruker til en vannkølings radiator (bl.a disse) som jeg og har i lang tid nå og de er fortsatt lydløse og effektive som bare det! Lenke til kommentar
MRN Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Jeg kjøpte (bestilte) en CoolerMaster V8. Hvis jeg får montert den, så kan jeg fortelle hvor bra den virker. Men tror ikke den er laga for å være stillegående, tror heller den er mer effektiv. Men den er stillere enn Stock-vifta, så det var derfor jeg tok sjansen på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå