nicklasa Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 hei...... igjen ... Når jeg skal spille et spill..f.eks half-life må jeg spille i en liten rute oppe i venstre hjørne...vet noen hva det kan være ??? Håper på svar snarest.....og seriøse svar ... Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Du bør nesten gi litt mer info om hva slags maskinvare du har... Det gjør det litt enklere å hjelpe. Lenke til kommentar
WikingTOR Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 prøv å trykke alt + enter for å gå i fullmodus. hjelper det? Lenke til kommentar
nicklasa Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 nei det gikk ikke Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Du bør nesten gi litt mer info om hva slags maskinvare du har... Det gjør det litt enklere å hjelpe. Lenke til kommentar
pronin Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Det har sikkert skjedd en feil mens du spilte slik at hl.exe crasha og dermed ikke gikk ut av "hl-skjerm-modusen", prøv å bytt rundt på innstillingene inne på "video" i "settings" i Half-Life. hvis du spiller 1.6, prøv å sett på widescreen og eventuelt bytt tilbake og se om dette hjelper. Lykke til! Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 gjelder dette bare half-life eller alle spillene dine? Lenke til kommentar
nicklasa Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 det er endel andre spill også.....kansje det fordi jeg har dårlig skjermkort...det er bærbar så jeg vet ittno.. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 skjermkort på bærbare er ofte dårlige, kan være skjermkortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå