alexi1444 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hei Heter Alexander, 17 år og bor i Narvik. For øyeblikket er jeg Motormanns-lærling i rederiet Bergen-Tankers. har aktivt lest mange tråder på forumet, og laget en bruker som jeg aldrig har postet med. har bare logget på og snust rundt omkring uten å ha skrevet noenting som helst, men har tenkt å bli litt aktiv. Er litt vanskelig for meg å skrive rent bokmål idet jeg bruker mye dialekt ellers, men jeg gjør mitt beste Har bare noen spørsmål itillegg. Jeg har ennå ikke gjort meg vant med profil greien, og bare lurer på om når jeg poster i en tråd, vil det kunne vises på profilen min at noen har skrevet der? og hvordan bokmerker jeg en tråd som jeg gjerne vil finne fort igjen et par dager senere? Takker på forhånd for svar og ser fram til å ha noen hyggelige samtaler framover Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hei. Viss du trykker på mine inlegg så kommer alle trådene du har postet i fram. Du ser på fargen om det er nye innlegg i den tråden eller ikke. Lenke til kommentar
alexi1444 Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 Takk Takk, Tar nok litt tid til å bli kjent med systemet, men det virker som det blir verdt det Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Man kommer ganske fort inn i det, og velkommen foresten Lenke til kommentar
alexi1444 Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 Thanks :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå