Gjest TS Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hei, jeg er en gutt på 15 som av og til runker med andre gutter på cam. (utforskning) Er det flere på min alder som har gjort det eller gjør det? sikter førs og fremst til guttene... evt om det er noen fra 14-18 som vil ?! takker for svar. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 6 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Gjorde det, gjør det under spesielle situasjoner fortsatt, med gutter og er gutt selv. Det er litt mindre normalt enn "vanlig" eksperimentering, men ikke akkurat uvanlig heller. Kan jo være litt artig også bra nok svar? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 To innlegg fra samme bruker (ja, jeg sjekker IPen din) har blitt slettet. Dette er ikke riktig sted for kontaktannonser, så vær så snill å stopp. Reaksjoner på moderering skal som vanlig ikke tas her i tråden, men på PM. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Ser ikke på dette som noe videre unormalt/rart. Blir vel i samme gata som at venner ofte onanerte sammen når de var yngre (noe som visstnok skal være normalt). Either way, føles det greit, og så lenge du ikke skader noen; so what? Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Er du homo eller bifil så er det jo greit, men hvis ikke så har du tatt i feil i dine antagelser om at du er hetro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg