Gå til innhold

Konfirmasjons PC [Case Solved] Takk for hjelp!

Anbefalte innlegg

Etter.. 4 år med venting (Gledet meg som en gris siden broren min sin konfirmasjon for 4 år siden) er det endelig min tur! Jeg skal bygge meg pc! Budsjettet er.. egentlig ikke eksisterende, men vil jo ha det så billig som mulig. Jeg spiller WoW, Bad Company 2 og sikkert noen nyheter framover. Jeg vurderer å oppgradere til Eyefinity 3 engang.

Jeg har null erfaring med pc bygging, men har forberedt meg litt ved å ... ta fra hverandre pc.

Jeg har laget dette hittil. https://prisguiden.no/profil/lister/115706

Helst et lite kabinett med mulighet for crossfire.

Liker vinduer xD. Lite ATX er bedre en mATX (som jeg har funnet hittil)

.. Ja kom med masse hjelp! Takk på forhånd!

Endret av Fullstendig Tilfeldig
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

.. Ok blir litt endringer her.! Jeg dropper det med Dragon Slayer og hopper på et litt større kabinett, Ikke mer enn 50 cm! (bare kom med forslag)

Deter nå jeg VIRKELIG TRENGER hJELP! Skal bestilles innen uka tror jeg!

Hittil er det:

http://www.amentio.no/Avdelinger/datautstyr/CD/DVD/BLU-RAY/DVD-brenner/Sony/Sony-Optiarc-AD-7243S---Platestasjon---D-AD-7243S-0B-882479.aspx - .. Vet ikke hva som er bra jeg:P

Crucial DDR3 BallistiX 1333MHz 2GB x2 - Står på lista over brukbare ram brikker 1333/CL7

ASUS M4A89GTD PRO/USB3 - Hørt mye bra om ASUS, kommer til å klokke litt+ kanskje Crossfire

Corsair HX750W - 7 års garanti? Modulær er vell godt å ha?

Windows 7 home premium 64 bit

Samsung SpinPoint F3 1TB SATA2 - Er den kjappeste?

AMD Phenom II X6 1055T - Bedre enn 955 til spill+at denne er mer framtidsrettet?

Og fra Komplett:

PowerColor Radeon HD 5850 1GB GDDR5 - CoD6 følger med

Crucial RealSSD C300 2,5" 64GB - Kjappeste SSDen på markedet? SataIII

NZXT LEXA S Midi Tower Sort - VELDIG usikker.. Den har ikke plass til Cooler master v8 feks.. Hva skal jeg putte inni da? Eller har dere noen andre forslag? Ikke for tunge forresten.

Lenke til kommentar

1055T kan være bedre enn 955 dersom du overklokker den. På stock så yter den dårligere i spill.

Dersom du overklokker begge så er sannsynligheten stor for at de yter helt likt i spill pga. det er få spill som utnytter mer enn 4 kjerner.

Selv skal jeg kjøpe AMD Phenom II 965 Black Edition

Lenke til kommentar

Jeg har det andre ja, eller skal ha nytt tastatur da. Noen anbefalninger? Tenker litt på G110, men fint med noe billigere!

Angående Kabinett: Det det står mellom nå er, vente 12 dager på NZXT Phantom, jeg er fan av moderne ting så det er fett!

Eller In Win Ironclad.. som jeg kan få med det samme.

Skal klokke, og siden jeg nå velger et større kabinett så trenger jeg CPU cooler, samma størrelse, men litt lav pris helst. Kom med forslag!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...