brukernavnkongen Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) a Endret 5. september 2010 av brukernavnkongen Lenke til kommentar
War Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hvorfor er det 7 mnd siden? Ble du avvist? Om det er 109% sikkert at det ikke blir noe så er det å finne en ny den beste medisinen, så tåpelig det kan virke. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Har dere vært sammen eller er det avstandsforelskelse? Lenke til kommentar
brukernavnkongen Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 (endret) b Endret 5. september 2010 av brukernavnkongen Lenke til kommentar
brukernavnkongen Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 (endret) c Endret 5. september 2010 av brukernavnkongen Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 hvorfor ikke bare ringe henne, spørre om dere kan møtes, og spørre henne hvorfor hun har oppført seg på den måten? eller noe lignende. kan det virkelig bli noe verre enn det allerede er for deg hvis du skal være så uheldig og få et avslag? fortsette som du gjør = tap/tap ta sjansen = vinn/tap ikke et veldig vanskelig valg spør du meg Lenke til kommentar
Knife Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Arvv Sorry man, kjærlighetssorg er en dum følelse uten noe som helst funksjon nå idag, i dette samfunnet. Hadde dette vært for et par tusen av år siden, så hadde nok kjærlighetssorg motivert deg til å ta tilbake det du har mistet, eller drepe det som tok det fra deg.. Men slik går det - når du skjønner at det er du som er the price og ikke hun, vil kjærlighetssorgen kjapt forsvinne.. Men dessverre er det jo slik at du har klart å fucke opp tanekgangen din med å tenke at hun har større verdi enn deg, og derfor vil ikke kjærlighetssorgen forsvinne før du lar deg finne en ny en.. Lenke til kommentar
brukernavnkongen Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 (endret) d Endret 5. september 2010 av brukernavnkongen Lenke til kommentar
brukernavnkongen Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Arvv Sorry man, kjærlighetssorg er en dum følelse uten noe som helst funksjon nå idag, i dette samfunnet. Hadde dette vært for et par tusen av år siden, så hadde nok kjærlighetssorg motivert deg til å ta tilbake det du har mistet, eller drepe det som tok det fra deg.. Men slik går det - når du skjønner at det er du som er the price og ikke hun, vil kjærlighetssorgen kjapt forsvinne.. Men dessverre er det jo slik at du har klart å fucke opp tanekgangen din med å tenke at hun har større verdi enn deg, og derfor vil ikke kjærlighetssorgen forsvinne før du lar deg finne en ny en.. Bra sagt. Enig i det du skriver.. Jeg har nok latt henne oppnå en større verdi i mine tanker, enn meg selv.. Dessverre for meg så er hun priceless, unik osv.. Noe du ikke tror finnes før du ser det, rett og slett. Det sier jo sitt når jeg fremdeles ikke har greid å kvele tankene etter 7 mnd uten kontakt! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Men slik går det - når du skjønner at det er du som er the price og ikke hun, vil kjærlighetssorgen kjapt forsvinne.. Men dessverre er det jo slik at du har klart å fucke opp tanekgangen din med å tenke at hun har større verdi enn deg, og derfor vil ikke kjærlighetssorgen forsvinne før du lar deg finne en ny en.. vet ikke helt om jeg er enig i den selvom jeg hadde tenkt at det var hennes tap, ville jeg da fortsatt tenkt på henne... og det er da ingen garanti at han ikke har sjans på henne? ingen grunn til å gå rundt å lure på om de hadde funket eller ikke, like greit å få et eventuelt avslag overstått og komme seg videre derfra OT: pijus: ser i postene dine at du har sett RSD. jeg bare lurer, har du noen gang tvilt på det han sier? noen gang vurdert muligheten for at det han sier egentlig er bullshit? (ikke min personlige mening ) Lenke til kommentar
Knife Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) RSD har jeg sett ja, samt lest et par bøker som går mye i det samme. Faktum er at jeg føler med det han snakker om. At jenter søker det som gir dem verdi, kan jeg se. Jenter søker ikke penger eller utsende eller hva enn samfunnet har lært deg at de vil ha, men at en mann kan gi dem tilfredstillene sex og beskytte dem når faren blir stor. Og første 5 timene der han snakker om safunnet og hvordan det har fått deg til å tenke synes jeg høres helt korrekt ut. Men faren kan være der, kanskje han bare manipulerer folk til å tro at det er sant. Men at det er vitenskapelig rett trenger det ikke å være, men også at han snakker mye om kroppspråket og sinnet (som jeg har lest mye om) så synes jeg det han snakker gir mening. Som han sier - Det er ikke hva du sier, men hvordan du sier det. Du trenger ikke å kunne kule replikker eller kunne magi for å innponere jenta, men faktisk bare være seg selv, bare en bedre selvsikker utgave av ens selv. Og det er der "core" ligger i sjekking. David DeAngelo (Double Your Dating) skriver også om det samme - alt ligger i selvtiliten. Det typiske "Pick up Artister" lærer oss, som Mystery Methode og The game er at du skal kunne replikker og forskjellige åpnere. Du lager rutine av alt du skal si og hvordan du skal si det - det blir på en måte forfalske deg selv, å være en du ikke er. RSD i den andre enden lærer deg å faktisk spille natural, og bare si det som kommer i hodet. At man faktisk gå bort til jenta, smile og bare si hei. Så simpelt kan det være når man følger Tyler Durden sine råd. Med The Game sine methoder skal man begynne å åpne jenta med å si "Heey.. Hva synes du om..?". Som blir rutine basert, som man kan se på begge sesongene av The Pickup Artist. Mye av det Mystery sier og skriver er bra, som pecocing og skille deg ut, men rutine basert liker jeg ikke. Endret 3. september 2010 av Knife Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå