Diskutant Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) åh! noen dager etterpå, er jeg fortsatt like gira! Det var litt av en konsert! åh! jeg vil bare oppleve det hele om igjen! Jodling som oppvarming (absurd, sært og morsomt) , casiokids som seriøs oppvarming, og så a-ha!! takk, a-ha, for denne opplevelsen! ÅÅ! JAA! såååå gira!! Endret 2. september 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 ikke ta fra meg gleden, da.. plis! jeg syns den var bra! Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Du var på brann stadion ? ^^ Var selv på Ullevål Stadion. Fantastisk konsert. Sinnsykt. A-ha er tidenes pop band ever. Jeg er stor fan! Om mange ikke liker dem, er dem alikevel uten tvil Norges største sukkserike band noen gang. Ingen har vært større enn, a-ha her i Norge. Da snakker vi USA, og alle værdens land. Budapest og hva faen. ^^ Fikk selv en mega a-ha opplevelse igjen. Er utrlig gira jeg også, og skal på den siste konserten på oslo spektrum. Det vil bli sterkt og vemodig. btw hvor gammel er du ts ? ^^ Endret 3. september 2010 av spetwols Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Du var på brann stadion ? ^^ Var selv på Ullevål Stadion. var det ikke der han sang feil på butterfly? Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Du var på brann stadion ? ^^ Var selv på Ullevål Stadion. var det ikke der han sang feil på butterfly? Jepp. Sånn kan det gå. Alle tok det med et smil og aplaus da. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 ja.. hørte det bra.. hehe! morsomt:) Lenke til kommentar
Ctarli Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 True, so true! Var å så dem i Stavanger på torsdag jeg, var det der du også så dem? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 nei, jeg var i bergen.. digg! (jodlebandet gav meg en liten latter! ) Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Fikk de ikke med meg da jeg endte opp spyende den kvelden de spilte på Døgnvill . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå