Kevuda Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 Ranglefanten skrev (På 15.8.2021 den 14.01): Hei. Da har jeg samlet spillene og noen av videoene fra Geek nr.3 i en .zip-fil (tror det skal være alle spillene). Har utelatt noen store animasjonsfiler, men de var ikke noe å se på likevel. .zip-filen er ca 33mb. Programvaren lar seg ikke spille av på min Windows 10-pc, uansett hva jeg prøver på så krasjer den etter introen. Den ligger med om noen har lyst til å prøve seg. Spillene er i .dxr-format (Adobe Shockwave) så de lar seg spille av i en nettleser. Har hatt best resultat i Firefox til nå, eneste ulempen er at spillervinduet er noe lite. Jeg jobber med å finne en løsning. Kanskje noen har Adobe-programvare (Design elle noe slik) som kan komme med en fullskjermsløsning. Har prøvd forskjellige gratis-programvare, men ingen har funket til nå. Uansett veldig artig å spille igjen (pm for link) Får ikke sendt deg pm, lagde bruker bare fordi jeg ønsker å spille disse igjen. Der ville vært sykt nostalgi bombe for meg og familien min, vi elsket disse spillene og ønsker så gjerne å kunne overraske familien min med de! Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 27. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2022 Kevuda skrev (20 timer siden): Får ikke sendt deg pm, lagde bruker bare fordi jeg ønsker å spille disse igjen. Der ville vært sykt nostalgi bombe for meg og familien min, vi elsket disse spillene og ønsker så gjerne å kunne overraske familien min med de! Hei. Skal se om jeg husker det i morgen. 😊 Lenke til kommentar
miketabc Skrevet 7. april 2022 Del Skrevet 7. april 2022 Er det lov å slenge seg på ønske om å få tilsendt .zip filen? Får heller ikke sendt deg PM. Lenke til kommentar
Uno Skrevet 4. juli 2022 Del Skrevet 4. juli 2022 Jeg har letet etter den cden med de spilla i årevis uten hell! Er det mulig å få en link til dette? Hadde virkelig vært helt fantastisk, har noen søsken også som hadde blitt evig takknemlige for å få spille The Barfly Game igjen. Uno Lenke til kommentar
megamoto85 Skrevet 30. juli 2022 Del Skrevet 30. juli 2022 Uno skrev (På 5.7.2022 den 1.06): Jeg har letet etter den cden med de spilla i årevis uten hell! Er det mulig å få en link til dette? Hadde virkelig vært helt fantastisk, har noen søsken også som hadde blitt evig takknemlige for å få spille The Barfly Game igjen. Uno har også vært på jakt etter disse platene lenge ❤️ Lenke til kommentar
Yallis Skrevet 9. august 2022 Del Skrevet 9. august 2022 ISO ligger på Archive.org: <GEEK> CD-ROM #1 <GEEK> CD-ROM #2 <GEEK> CD-ROM #3 1 Lenke til kommentar
Legotardo Skrevet 9. august 2022 Del Skrevet 9. august 2022 Wow, hadde helt glemt av det bladet! Nå rant minnene inn Skal laste ned filene etter jobb, tuuuusen takk for innsatsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå