Ranglefanten Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Er det noen i verden som sitter med en Geek cd-rom med Barspillet, Hybelspillet osv, så hadde jeg vært veldig glad for en kopi eller kunne kjøpe det. Har trålet rundt hele(!) internett, men finner knapt snurten av dette pc-bladet som kom ut en gang midt på 90-tallet. Hadde vært utrolig takknemlig for å kunne spille noen av disse klassikerne igjen! 1 Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 26. november 2012 Forfatter Del Skrevet 26. november 2012 Bumper denne opp. Ingen som klarer å grave frem noe fra loft eller kjeller? Lenke til kommentar
c0de Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Bumper denne opp. Ingen som klarer å grave frem noe fra loft eller kjeller? Tro det eller ei, men jeg har faktisk denne plata! Om det fortsatt er liv i denne tråden, kan jeg sikkert få sendt deg en iso av plata:) 2 Lenke til kommentar
Zork Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Første post i 2010, bump i 2012 og en mulig løsning i 2015. Dette kan jo bli helt episk. 2 Lenke til kommentar
Kissi84 Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Bumper denne opp. Ingen som klarer å grave frem noe fra loft eller kjeller? Tro det eller ei, men jeg har faktisk denne plata! Om det fortsatt er liv i denne tråden, kan jeg sikkert få sendt deg en iso av plata:) Oi, oi. Geek cden har jeg også vært på jakt etter lenge. Er kjempeinteressert dersom det er liv i tråden fortsatt! :-D Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 23. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2018 Bumper denne opp. Ingen som klarer å grave frem noe fra loft eller kjeller? Tro det eller ei, men jeg har faktisk denne plata! Om det fortsatt er liv i denne tråden, kan jeg sikkert få sendt deg en iso av plata:) Oi, oi. Geek cden har jeg også vært på jakt etter lenge. Er kjempeinteressert dersom det er liv i tråden fortsatt! :-D Jeg er her fremdeles, og ønsker denne CD'en Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Vedkommende er ikke aktiv her lenger. Kanskje en moderator kan sende ham en e-post. Lenke til kommentar
Nostalgikeren Skrevet 12. juli 2019 Del Skrevet 12. juli 2019 Vedkommende er ikke aktiv her lenger. Kanskje en moderator kan sende ham en e-post. Noen fremdrift her? Burde vel være mulig å få tak i c0de? 1 Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 12. juli 2019 Del Skrevet 12. juli 2019 Tro det eller ei, men jeg har faktisk denne plata! Om det fortsatt er liv i denne tråden, kan jeg sikkert få sendt deg en iso av plata:) Kanskje C0de får en epost nå? 2 Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 30. august 2019 Forfatter Del Skrevet 30. august 2019 (endret) Bumpetibump. Kjekt å få spilt igjen før man går i pennalet Endret 31. august 2019 av Ranglefanten Lenke til kommentar
Nostalgikeren Skrevet 29. mars 2021 Del Skrevet 29. mars 2021 Kan dette være en løsning? Klarer ikke å bestille, men kanskje mulig å besøke butikken for noen som bor i nærheten? https://www.serieantikvariatet.no/product/Geek_nr._2_-_1997/61344 Tror dette spillet er på utgave nr 2, men langt ifra sikker. Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 30. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2021 Nostalgikeren skrev (19 timer siden): Kan dette være en løsning? Klarer ikke å bestille, men kanskje mulig å besøke butikken for noen som bor i nærheten? https://www.serieantikvariatet.no/product/Geek_nr._2_-_1997/61344 Tror dette spillet er på utgave nr 2, men langt ifra sikker. Har sendt de en epost. Får bare håpe de kan sende, selv om de ikke ønsker ordre under 1500. Men da har vi tent et lite håp 😊 1 Lenke til kommentar
Samotnal Skrevet 4. august 2021 Del Skrevet 4. august 2021 Heisann, Jeg har finni cd-mappe hvor jeg faktisk har cd-platene fra to av bladene. Sikkert mulig å få laget kopier om jeg bare graver frem cd-brenner'n igjen. 🙂👍 1 1 Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 5. august 2021 Forfatter Del Skrevet 5. august 2021 Samotnal skrev (23 timer siden): Heisann, Jeg har finni cd-mappe hvor jeg faktisk har cd-platene fra to av bladene. Sikkert mulig å få laget kopier om jeg bare graver frem cd-brenner'n igjen. 🙂👍 Eller bare lagre det en zip-fil eller noe sånt. Hadde vært konge 😊 Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 9. august 2021 Forfatter Del Skrevet 9. august 2021 Da har jeg fått tak i ikke mindre enn 3 Geek-blad i plast _med_ CD-Rom. Gleder meg til å prøve de. Mulig jeg må grave frem en gammel pc for å få spilt den av, men det skal bli spennende 😊 3 Lenke til kommentar
Nostalgikeren Skrevet 12. august 2021 Del Skrevet 12. august 2021 Dette høres MEGET oppløftende ut! Knall om dette kan legges i en zip-fil eller lignende som du sier. Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 15. august 2021 Forfatter Del Skrevet 15. august 2021 (endret) Hei. Da har jeg samlet spillene og noen av videoene fra Geek nr.3 i en .zip-fil (tror det skal være alle spillene). Har utelatt noen store animasjonsfiler, men de var ikke noe å se på likevel. .zip-filen er ca 33mb. Programvaren lar seg ikke spille av på min Windows 10-pc, uansett hva jeg prøver på så krasjer den etter introen. Den ligger med om noen har lyst til å prøve seg. Spillene er i .dxr-format (Adobe Shockwave) så de lar seg spille av i en nettleser. Har hatt best resultat i Firefox til nå, eneste ulempen er at spillervinduet er noe lite. Jeg jobber med å finne en løsning. Kanskje noen har Adobe-programvare (Design elle noe slik) som kan komme med en fullskjermsløsning. Har prøvd forskjellige gratis-programvare, men ingen har funket til nå. Uansett veldig artig å spille igjen (pm for link) Endret 15. august 2021 av Ranglefanten 1 Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 15. august 2021 Forfatter Del Skrevet 15. august 2021 (endret) Skal det være en "Shitas Regal"? Endret 15. august 2021 av Ranglefanten 2 Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 15. august 2021 Forfatter Del Skrevet 15. august 2021 (endret) Har kun åpnet Geek nr.3 siden alle bladene er i plast og i "mint condition". Tenker de kan bli verdt litt om noen år. Si ifra om det mangler noen spill, så skal jeg vurdere å åpne de andre. Her er foreløpig spilliste: - The Barfly Game (Barspillet) - Serverer drinker til fluer - Hjernesjekken - Quiz der "premien" er en stygg eller sexy dame - Hybelsjekken - Klikke på damer eller menn i en hybelblokk, homo-mode eller hetero-mode. 1-2 spillere - The Swedish Game - Klikka här, klikka här, klikka här Endret 15. august 2021 av Ranglefanten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå