cmi Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Er det flere som har problemer med hotmail? Jeg har hatt problemer siden i går og begynner og bli rimelig dritt lei av og få opp meldingen om: "We're doing some maintenance to improve the service. We apologize for getting in your way. Please try again in a few minutes. If it's been more than an hour, tell us you're still waiting." Blir dette i det hele tatt fikset eller er problemet hos meg? Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Har ikke merket noen problemer. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Her er det jeg får opp Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Yepp! samme tingen her.. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Veit noen når dette blir rettet opp?? Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Prøv Gmail da vel ! Ingen problemer der Brukte Hotmail før, men etter mye tull så bytta jeg til Gmail, har ikke angret et sekund Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Har ingen problemer med å komme inn. Når det gjelder å bytte til gmail så ser jeg ingen vits i det. Jeg har brukt den samme epostkontoen i flere år nå, og for meg er det ikke aktuelt å bytte, men er selvfølgelig opp til hver og en hva de velger å gjøre. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Kan selvsagt også være greit å ha mer enn 1 e-post konto, har en for jobb og en semi-privat :-) Har dog ikke merket problemer med Hotmail i dag her i alle fall. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Og bytte er uaktuelt, har hatt samme epost så lenge jeg husker, ikke bare bare og bytte da! Samboer har heller ikke problemer, men siden det er andre enn meg som har så regner jeg med at det blir fikset asap! Endret 3. september 2010 av cmi Lenke til kommentar
cmi Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Noen som vet hvor lenge dette vil holde på? Blir mer og mer forbanna her... Det virker jo som eposten finner ut hvor mange uleste meldinger jeg har da, jeg kommer bare ikke rundt den fordømte meldinga! Umulig og komme i kontakt med brødhuene også! Endret 3. september 2010 av cmi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå