kenneho Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hei. Jeg skal gifte meg snart, og kunne tenke meg at gjestene våre i etterkant av festen kan sende oss bilder de har tatt. Det beste er hvis de kan laste opp til en nettside framfor å sende det til oss over mail/ftp/etc. Regner med at det finnes mange nettsider hvor man kan opprette konto for gjestene å laste opp til. En form for tilgangskontroll hadde også vært veldig fint. Er det noen som har erfaring med slike løsninger, og har har noen nettsteder å anbefale? - kenneho Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Gratulerer!! Mejuba har en "Group" funksjon. De må ha egen konto, så joiner de ditt "gruppe". Der kan de laste opp og dele bilder til alle i gruppen. Du kan sette gruppen til å være åpen for alle, eller at du må godta at de får delta. Kan også lage Groupen "privat" om ønsket. Siden er gratis også. Endret 2. september 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
kenneho Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Gratulerer!! Mejuba har en "Group" funksjon. De må ha egen konto, så joiner de ditt "gruppe". Der kan de laste opp og dele bilder til alle i gruppen. Du kan sette gruppen til å være åpen for alle, eller at du må godta at de får delta. Kan også lage Groupen "privat" om ønsket. Siden er gratis også. Takk for tipset! Skal sjekke ut siden. Lenke til kommentar
kenneho Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 Jeg endte opp med dropbox.com - virker veldig bra. Vil anbefale å sjekke det ut. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Javel. Vet hva dropbox er. Er jo et syncroniserings program, ikke akkurrat et online bilde delings program. Fatter ikke hvordan du skal dele ut til flere personer...da må alle få vite ditt innlogging og passord? Men men, så lenge du får til hva du ønsker så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå