Gå til innhold

Gode first person shooter som vil kjøre greit på en Dell skole-pc ?

Anbefalte innlegg

Hei, fikk en skolelaptop denne uka, og jeg må jo nesten ha noen spill på den. Sjangeren jeg er ute etter er egentlig førsteperson skyte spill, siden Trackmania dekker alle de andre behovene. Kommer heller ikke til å spille multiplayer, så et spill med en dreven enspilelrdel hadde vært greit.

Dell Vostro 3300 13":

- Windows 7 Enterprise 64bit

- Intel Celeron P4500 @ 1.87GHz

- 2GB PC3 RAM, forresten, vil ytelsen øke hvis jeg kjøper 2GB til med RAM?

- Den får 3,9 i windows-opplevelsesindeks, men det er kunn Skrivebords ytelsen for Aero som er under 5.

Spill jeg allerede har prøvd er Trackmania som kjører perfekt på 1366x768 på Medium, og Rainbow Six: Vegas 2, hvor jeg måtte stille grafikkinstillingene helt i bånn for å få det smooth.

Hvilke spill anbefaler dere? Er Battlefield 2 noe vits å teste?

Hvilke spill anbefaler dere ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, fikk en skolelaptop denne uka, og jeg må jo nesten ha noen spill på den. Sjangeren jeg er ute etter er egentlig førsteperson skyte spill, siden Trackmania dekker alle de andre behovene. Kommer heller ikke til å spille multiplayer, så et spill med en dreven enspilelrdel hadde vært greit.

Dell Vostro 3300 13":

- Windows 7 Enterprise 64bit

- Intel Celeron P4500 @ 1.87GHz

- 2GB PC3 RAM, forresten, vil ytelsen øke hvis jeg kjøper 2GB til med RAM?

- Den får 3,9 i windows-opplevelsesindeks, men det er kunn Skrivebords ytelsen for Aero som er under 5.

Spill jeg allerede har prøvd er Trackmania som kjører perfekt på 1366x768 på Medium, og Rainbow Six: Vegas 2, hvor jeg måtte stille grafikkinstillingene helt i bånn for å få det smooth.

Hvilke spill anbefaler dere? Er Battlefield 2 noe vits å teste?

Hvilke spill anbefaler dere ?

Nettop ferdig med å dele ut 80 sånne maskiner denne uka, de burde fungere greit på CS og andre eldre spill, men ville ikke prøvd på noe større. Vet at det er en svakhet i GPU så ikke press den alt for hardt.

Lenke til kommentar

Fikk du lasta den Trackmania? har eksakt samme pc og de har stengt alt, kan ikke laste ned en dritt.

Nedlasting og installasjons rettighetene er mest sansynelig sperret av en group policy i domenet så det har ingenting å si på selve maskinen.

Endret av Petter
Lenke til kommentar

Fikk du lasta den Trackmania? har eksakt samme pc og de har stengt alt, kan ikke laste ned en dritt.

Mener du at nettet er stengt eller at maskinen ikke lar deg installere noe?

De har satt det sånn at jeg må ha et admin passord for å laste ned ting.

Endret av Ownbeef
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Slik det skal være på en skole pc. Elever har ingen grunn til å ha admin rettigheter på en skole pc, det kan jeg skrive under på!

Hvorfor kan jeg ikke gi mer en en pluss? er alt for enig!

Lenke til kommentar

Slik det skal være på en skole pc. Elever har ingen grunn til å ha admin rettigheter på en skole pc, det kan jeg skrive under på!

Hvorfor så imot det? Kan se flere grunner, ja, men er da ikke verdens undergang?

Lenke til kommentar

Hvorfor så imot det? Kan se flere grunner, ja, men er da ikke verdens undergang?

Elever har en tendens til og ødelegge ALT de kommer over så hvorfor skal vi gjøre det lettere for di?

Fordi det er fylket som betaler for maskinene og de skal brukes til skole? :)

Har da for pokker betalt for den.. men har svært på begrensinger her, så klager ikke:D UAC var på, men med en liten tweak.. av:D

Dere betaler en litt av prisen maskinen koster. Uansett så er det staten som betaler daten for deg mtp. utstyrsstipend.

Lenke til kommentar

Sånn sett ja.. kan forstå det.

Men jeg er ikke ute etter å ødelegge noe. Skal bare stappe den med virus og levere på IT ca uka før ferdig med skoleåret. Så den blir "tanka opp". Klar til nestemann (jeg skal ikke bruke mer)

Så du men er at det er IT folka sin jobb og rydde opp dritten din?

Lenke til kommentar

Sånn sett ja.. kan forstå det.

Men jeg er ikke ute etter å ødelegge noe. Skal bare stappe den med virus og levere på IT ca uka før ferdig med skoleåret. Så den blir "tanka opp". Klar til nestemann (jeg skal ikke bruke mer)

Bortkastet tid å stappe den full av virus.

Tanking/tanke = formatering i form av et image som ble laget før du fikk pcen, med andre ord: Alle endringer du gjør er bortkastet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...