Gjest Psykisk Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Finnes det flere tilfeller av folk har blitt skadet for livet psykisk etter sex? Det vil si der man har angret på sex? Det er jo mye fokus rundt at folk som blir voldtatt sliter psykisk men er det ikke muligheter for at folk kan slike psykisk av sex uten at det er et overgrep? Det finnes jo utrolig mange som har hatt sex med folk de ikke ville hatt sex med men at de blir grepet med i øyeblikket og angrer etterpå. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Tja, vanskelig område. Men jeg kjenner jenter som sliter/angrer pga "press" å må ha sex innen en viss alder, de gir etter og har sex med noen når de egentlig ikke føler seg klare. Hu sliter ikke psykisk som ei som er voldtatt, men det er noen som har følgt med henne hele livet. Er ofte hun ønsker at hun var sterkere og dreit i hva andre synes. Er ganske trist egentlig at det er sånn. Endret 2. september 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 En jeg kjenner som heter kåre dro med seg hjem ei 150 kilos kveite etter en fuktig bytur. Kan ikke si at han ble helt den samme igjen etter det. 1 Lenke til kommentar
Gjest Psykisk Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Tja, vanskelig område. Men jeg kjenner jenter som sliter/angrer pga "press" å må ha sex innen en viss alder, de gir etter og har sex med noen når de egentlig ikke føler seg klare. Hu sliter ikke psykisk som ei som er voldtatt, men det er noen som har følgt med henne hele livet. Er ofte hun ønsker at hun var sterkere og dreit i hva andre synes. Er ganske trist egentlig at det er sånn. Jeg tenker hvis det ikke er "press"... Hvis det bare skjer "naturlig"... Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Var engang i vinter jeg lå med ei jente og jeg angret meg med det samme seansen var over.. Jeg ble kvalm og ganske så deprimert i noen dager fremover, men nå tenker jeg ikke over det. Det er vel bare en naturlig part av psyken vår. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Var engang i vinter jeg lå med ei jente og jeg angret meg med det samme seansen var over.. Jeg ble kvalm og ganske så deprimert i noen dager fremover, men nå tenker jeg ikke over det. Det er vel bare en naturlig part av psyken vår. Av ren nyskjerrighet lurer jeg på om det var en stygg jente? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg