Erdon Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 jeg trenger virkelig hjelp. jeg skulle igjenopprette pc'en med Recovery så fikk jeg feil melding der det står '' Restore failed - reason 0xa000000e'' det hadde vært supert om jeg kunne fått hjelp med det. Modell: Acer Aspire 6935G Tusen takk for all hjelp jeg kan få Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Du kan gjøre slik Barry foreteller i denne posten: http://www.barrywheeler.ca/2009/04/acer-aspire-restore-failed-reason-0xa000000e/ Lenke til kommentar
Erdon Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Du kan gjøre slik Barry foreteller i denne posten: http://www.barrywheeler.ca/2009/04/acer-aspire-restore-failed-reason-0xa000000e/ kunne du fortelle det på en bedre måte det hadde vært supert Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Kan du ikke engelsk da ? Han brukte UBCD med partisjons verktøy for å slette alle partisjoner unntatt recovery partisjonen (windows system/boot + windows partisjon). With both partitions deleted, the Acer Aspire System Restore process started and voila – it continued and there was no Restore Failed – Reason 0xa000000e. Lenke til kommentar
Erdon Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Kan du ikke engelsk da ? Han brukte UBCD med partisjons verktøy for å slette alle partisjoner unntatt recovery partisjonen (windows system/boot + windows partisjon). With both partitions deleted, the Acer Aspire System Restore process started and voila – it continued and there was no Restore Failed – Reason 0xa000000e. det er nedtur for meg for jeg er ikke så mye inn på pc =/ Lenke til kommentar
Erdon Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Kan du ikke engelsk da ? Han brukte UBCD med partisjons verktøy for å slette alle partisjoner unntatt recovery partisjonen (windows system/boot + windows partisjon). With both partitions deleted, the Acer Aspire System Restore process started and voila – it continued and there was no Restore Failed – Reason 0xa000000e. det er nedtur for meg for jeg er ikke så mye inn på pc =/ dere som er pro kunne dere ikke være så snille å si meg trinn for trinn hva jeg skal gjøre det hadde vært supert Lenke til kommentar
uracoin Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Kan du ikke engelsk da ? Han brukte UBCD med partisjons verktøy for å slette alle partisjoner unntatt recovery partisjonen (windows system/boot + windows partisjon). With both partitions deleted, the Acer Aspire System Restore process started and voila – it continued and there was no Restore Failed – Reason 0xa000000e. det er nedtur for meg for jeg er ikke så mye inn på pc =/ dere som er pro kunne dere ikke være så snille å si meg trinn for trinn hva jeg skal gjøre det hadde vært supert letteste hadde nok bare vert å drite i gjennoprettninga og bare kjørt en clean install fra cd. windows 7 hadde nok vert passelig. mange guider av hva og hvordan du skal gjøre dette. bare å google litt:) merk at hvis du gjør dette vil alle dine bilder etc forvinne. Lenke til kommentar
Erdon Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Kan du ikke engelsk da ? Han brukte UBCD med partisjons verktøy for å slette alle partisjoner unntatt recovery partisjonen (windows system/boot + windows partisjon). With both partitions deleted, the Acer Aspire System Restore process started and voila – it continued and there was no Restore Failed – Reason 0xa000000e. det er nedtur for meg for jeg er ikke så mye inn på pc =/ dere som er pro kunne dere ikke være så snille å si meg trinn for trinn hva jeg skal gjøre det hadde vært supert letteste hadde nok bare vert å drite i gjennoprettninga og bare kjørt en clean install fra cd. windows 7 hadde nok vert passelig. mange guider av hva og hvordan du skal gjøre dette. bare å google litt:) merk at hvis du gjør dette vil alle dine bilder etc forvinne. det jeg har er bare recovery cdene jeg vil nok ikke ha pirat operatør Lenke til kommentar
Erdon Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Kan du ikke engelsk da ? Han brukte UBCD med partisjons verktøy for å slette alle partisjoner unntatt recovery partisjonen (windows system/boot + windows partisjon). With both partitions deleted, the Acer Aspire System Restore process started and voila – it continued and there was no Restore Failed – Reason 0xa000000e. det er nedtur for meg for jeg er ikke så mye inn på pc =/ dere som er pro kunne dere ikke være så snille å si meg trinn for trinn hva jeg skal gjøre det hadde vært supert letteste hadde nok bare vert å drite i gjennoprettninga og bare kjørt en clean install fra cd. windows 7 hadde nok vert passelig. mange guider av hva og hvordan du skal gjøre dette. bare å google litt:) merk at hvis du gjør dette vil alle dine bilder etc forvinne. det jeg har er bare recovery cdene jeg vil nok ikke ha pirat operatør noen som kunne hjelpe til litt lettere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå