Brotato Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Så for ca en time siden at hunden hadde en liten liten flekk på siden, virket som det var halvstørknet blod... Nå la jeg også merke til at han har en større flekk litt "oppe på ryggen". Der var det en del mer brun-rødt som jeg er ganske sikker på er blod. Han har i det siste vasket/klødd seg mye mer, spessielt med munnen (altså vasket/klødd jeg på frambeinene) Så lurer på om det er noen som vet hva det kan være? skal jeg gå til dyrlege? etc Hunden er en bichon frise (eller hvordan det staves) på nesten 2 år.. Endret 2. september 2010 av -silenz- Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Kanskje flott? Flått, heter det vel. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 tenkt på det vi også... er det lett å se at det er en flott som er der?/er den stor? Det minste merket er ganske rent og det virker egentlig ikke som det er noe der... Kan også legge til at den ikke virker sår der (bryr seg ikke om vi tar på det...) Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Det er jeg ikke sikker på. Lenge siden jeg har hatt hund. Om det fortsetter vil jeg uansett anbefale en tur til veterinær. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Kanskje det er vorter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå