Cadesius Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hei. Jeg har noen småproblemer med Invisible Shield ( Front ) på HTC Desire, jeg har fått en liten del av noe tekstil-lignende materiale på den klistrete siden av Shieldet. Har noen en idé på hvordan jeg kan fjerne det? Evt. om det er noen som har noen bedre erfaringer med andre type skjermbeskyttelse for denne telefonen? Helst en matt overflate, ikke "shiney". På forhånd; takk! Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Husk at Desire har nærhetssensor øverst i venstre hjørne av skjermen. Dekker du den får du problemer. Lenke til kommentar
Cadesius Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Veit det, men det har ingenting med saken å gjøre. Noen som har mulighet for å svare på noen av spørsmålene mine? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Fikk samme problemet, men eg kjøpte 2 stk, så eg bare byttet den med støv/tøyaktig stoff på innsiden. Fikk det ikke bort. Veldig viktig å ha heilt reint område når du holder på å ta væske på shielden og svampen må være helt rein, aldri ligge noen andre plasser enn oppi den beholderen med væske. Det er forøvrig ikke noe "klister" på innsiden. Så vidt meg bekjent hvertfall. Men plastikken er laget sikkert antistatisk e.l så den suger til seg alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå