Gjest Diare Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Det begynte med feber, og etter den gikk vekk har jeg fått diare. Det kommer og går, men jeg får ikke gått på do noe mye, kommer bare litt, vannete og slimete. Og av og til får jeg SYKT vondt i magen, men det går over etter noen minutter. Noen som har noen tips til å bli kvitt dette? Aldri slitt med noe sånt før.. Lenke til kommentar
War Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Fastlegen er nok det beste, er jo umulig for oss å vite. Men du må iallefall drikke nok, det er det eneste som er farlig om det bare er noe forbegående. Lenke til kommentar
Thefka Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Drikk noe, og få i deg nok mat, selv om det ikke frister. Blåbærsaft/solbærsaft (ikke varm drikke, kanskje lunken te) og cola kan bidra til å opprettholde væskenivåene i kroppen. Du kan jo også prøve deg på tørt knekkebrød, havrekjeks e.l. Unngå melkeprodukter, forresten. Eller prøv det beste middelet - ta en tur til legen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå