BIG1 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hei. Jeg var uheldig og ødela min forrige HTC Desire. Nå har jeg en ny. Jeg satte inn minnekortet fra den ødelagte telefonen inn i den nye men får ikke spørsmål om å gjenopprette data. Har nullstilt telefonen til fabrikkinnstillinger og tatt en såkalt hard reset. Er det noen mulighet for å gjenopprette kontakter, meldinger etc fra minnekortet manuellt? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Ikke som jeg vet, men det kan være lurt å laste ned et backup program (Titanium hvis du har root) og backup alt. Bedre føre var enn etter snar Lenke til kommentar
madmats Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Noen som vet om ett som ikke krever root? Vil gjerne ta backup før jeg tester å roote Lenke til kommentar
GeoHTC Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Noen som vet om ett som ikke krever root? Vil gjerne ta backup før jeg tester å roote MyBackup Pro (betal app) Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Noen som vet om ett som ikke krever root? Vil gjerne ta backup før jeg tester å roote MyBackup Pro (betal app) må enten ha root, eller et utenlandsk simkort. bruker forresten mybackup pro, har noen problemer med fc etter restore + reboot. Lenke til kommentar
madmats Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Noen som vet om ett som ikke krever root? Vil gjerne ta backup før jeg tester å roote MyBackup Pro (betal app) må enten ha root, eller et utenlandsk simkort. bruker forresten mybackup pro, har noen problemer med fc etter restore + reboot. Ser ut til at det faktiskt går å laste ned .apk og installere via htc sync, så da trenger en ikke utenlandsk simkort eller root for å ta backup http://www.rerware.com/ koster 4.99 dollar. betaler med google checkout så får man lastet ned retail versjon. kan evt laste ned trial først og hvis en vil teste det ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå