callahan Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Hei! er det noen her som vet hvor en kan få tak i en illustrert utgave av hobbiten?, helst med stivepermer og på bokmål. Om noen vet om en brukt bok går det også bra Endret 2. september 2010 av callahan Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg husker jeg hadde en sånn når jeg gikk i 5. klasse. Jeg har dessverre ikke peiling på hvor den er nå. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg har en såkalt praktutgave, i hardcover med illustrasjoner rundt om på sidene. Forsiden sier: Hobbiten (i gull) og JRR Tolkien, Illustrert av Alan Lee. Utgitt av Tiden Norsk Forlag i 1997/1998 ISBN-82-10-04202-5 (ISBN 82-525-3563-1 (De norske Bokklubbene)) Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Denne er det... http://www.libris.no/kvadrat/index.php?p=display.book&id=17348 Dessverre står det "ikke tilgjengelig for salg" Endret 2. september 2010 av Thorsen Lenke til kommentar
callahan Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Denne er det... http://www.libris.no/kvadrat/index.php?p=display.book&id=17348 Dessverre står det "ikke tilgjengelig for salg" hei ønsker du å selge den boken? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Nei dessverre. Men du kan jo høre med libris om hvorfor boken ikke er tilgjengelig for salg. Mulig de kan gi tips om muligheter for å få tak i denne, eller liknende utgivelser. Lenke til kommentar
callahan Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 Nei dessverre. Men du kan jo høre med libris om hvorfor boken ikke er tilgjengelig for salg. Mulig de kan gi tips om muligheter for å få tak i denne, eller liknende utgivelser. ja, det skal jeg gjøre Lenke til kommentar
Stineprog Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Ah, jeg ønsker meg også en sånn. Hvis noen av dere finner et sted hvor den er til salgs, let me know Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 http://www.amazon.com/Hobbit-There-Back-Again/dp/026110330X/ref=sr_1_3?ie=UTF8&s=books&qid=1283863479&sr=8-3 Men du må ha den på norsk? Lenke til kommentar
Stineprog Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Takk! Jeg har bare lest den på norsk, så kanskje jeg vil ha den engelske utgaven.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Amazon er ingen problem å bestille fra. Har bestilt mange bøker der. De har lagre flere steder i Europa, så du får gjerne pakken i posten innen en uke. Og de selger ikke brukte bøker med mindre du går inn på "used" delen. Endret 7. september 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Den engelske versjonen er å anbefale på det sterkeste. Generelt sett er bøker best på orginalspråket, men med tanke på hva Tolkien hadde som yrke (i tillegg til forfatter) så er det noe spesielt å lese Tolkien på engelsk. Har selv den engelsk hardcover med gullkant og en sovende Smaug på forsiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå