Th0mas Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg har en PIONEER DVD-ROM DVD- 119. Hvordan kan jeg gjøre denne sonefri? Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 jau, men det er ingen som svarer på det riktige forumet Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 du må flashe firmware (det er nesten som å flashe bios) nb! dette gjør du på egen risiko, og jeg tror garantien ryker hvis du gjør det. og jeg tror ikke du kan forvente hjelp fra leverandør hvis noe går galt. søk på google etter F.eks. "dvd+firmware+pioneer" så finner du nok en side som har det du leter etter. det står som oftest detaljerte beskrivelser på hva du må gjøre på disse sidene.. etter en liten sjekk på nettet fant jeg 2 sider, men ingen av dem hadde en firmware update for din dvd-rom enda... Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 Ok, men jeg har aldri flashet hverken BIOS eller firmware. Hvordan gjør man dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå