Gå til innhold

Lefdal dårlig service?

Anbefalte innlegg

Hallo, bestilte modern warfare 2 på lefdal.com på fredag 27.august. på siden stod det: hvis du betiller før kl.15:00 sendes varen samme dag. nå på mandag ventet jeg såent på at det skulle komme. Men til min skuffelse var det ikke i min postkasse... jeg ringte "kundeservicen" og spurte NÅR pakken var sendt, den hyggelige dama i andre enden sa 27.08. senere på kvelden får jeg mail fra lefdal: din pakke er nå sendt 30.08 7:24pm. allerede da kjente jeg at jeg ble litt forbanna. nå er det TORSDAG og jeg har fortsatt ikke fått det jævla spillet. Det er så sykt irriterende. Btw "frakttiden" til lefdal er 2-4 dager i følge nettsiden.. noen andre som har opplevd det samme??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei men stakars deg da! Får du ikke dataspillet ditt? :cry:

Dette er postvesenet sin feil, ikke Lefdal sin.

Er helt loka at du forventa spillet i posten på mandag! :rofl: Posten sender ikke på søndager og dersom spillet ble sendt på fredag betyr det en virkedag! At en pakke har kommet så fort har jeg kun opplevd 1 gang og det var faktisk da jeg bestilte 2x30 kilos høyttalere fra surround.no

Men uansett, sånn går det når du bestiller fra nettet, du må bare smøre deg med tolmodighet.

Lenke til kommentar

Nei men stakars deg da! Får du ikke dataspillet ditt? :cry:

Dette er postvesenet sin feil, ikke Lefdal sin.

Er helt loka at du forventa spillet i posten på mandag! :rofl: Posten sender ikke på søndager og dersom spillet ble sendt på fredag betyr det en virkedag! At en pakke har kommet så fort har jeg kun opplevd 1 gang og det var faktisk da jeg bestilte 2x30 kilos høyttalere fra surround.no

Men uansett, sånn går det når du bestiller fra nettet, du må bare smøre deg med tolmodighet.

HAHA-.- jeg bruker å bestille spill på Platekompaniet.no

hvis man betiler der på en fredag før ca kl.15 får man det på mandag...

men kundeservicen til lefdal SUGER, ringte 2 ganger de la på begge gangene. og deres unnskyldning var: Det er en teknisk feil her, bare vent litt...

Lenke til kommentar

men kundeservicen til lefdal SUGER, ringte 2 ganger de la på begge gangene. og deres unnskyldning var: Det er en teknisk feil her, bare vent litt...

Ok? Så er servicen på Platekompaniet bedre? Du må uansett belage deg på ventetid når du bestiller på nettet. Lefdal distrubuterer langt mer enn musikk og spill slik som er platekompaniets område.

Lenke til kommentar

Ok? Så er servicen på Platekompaniet bedre? Du må uansett belage deg på ventetid når du bestiller på nettet. Lefdal distrubuterer langt mer enn musikk og spill slik som er platekompaniets område.

ja, platekompaniet har til nå hatt god service

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet+56132

Drit i å handle spill på nettet, kjøp spillene direkte i butikken for da får du spillet på samme dagen, har de ikke spillet så går du til neste butikk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Og betale en haug med mer penger for å få spillet tidligere? Neitakk :)

Haug med mer penger? ka faen? 50kr eller "kanskje" 100kr billigere det er jo faen meg småpenger hvis du blir nødt å vente i over en uke bare for å få produktet.

Et eksempel, Spaceworld selger spillet for 500kr (du får det på dagen) da er gjerne spillet tilgjengelig til 400 på Elkjøp (du får det på dagen), mens det er igjen tilgjengelig på Lefdal på Internett til 350kr (ulempen du må vente kanskje en uke).

Så ka faen er usle 49kr? er det virkelig verdt å spare 49kr med å vente en hel uke?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Hvis det går an da trekker jeg meg og sier at den løsningen er bedre fordi du kan på forhånd kontrollere om butikken har spillet, samtidig få det til nettpris på samme dagen.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Skjønner ikke hvorfor ikke flere folk bestiller spill fra utlandet,

de fleste spill som koster 400 - 500 kan man få til en hundrings fra amazon.co.uk eller play.com,

unntaket er seff nye spill,

men selv der kan man lett få et spill som koster 400 i norge til 250 med frakt viss man gidder å vente i en uke ekstra.

Lenke til kommentar

men selv der kan man lett få et spill som koster 400 i norge til 250 med frakt viss man gidder å vente i en uke ekstra.

Og med moms og tollgebyr så blir det plutselig dyrere enn i Norge.

Jeg snakker seff om spill som koster under 200 før frakt,

da kommer det ikke tollgebyr ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...