PenutButrJelyTym Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hei Har et problem. Når jeg starter iTunes vil ikke iPhonen min vise seg? Jeg lastet ned den seneste versjonen av iTunes igår, så det skal være i orden pluss at iPoden min viser seg i iTunes, noe IKKE iPhonen gjør. Hjelp Diskusjon.no! Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Hei Har et problem. Når jeg starter iTunes vil ikke iPhonen min vise seg? Jeg lastet ned den seneste versjonen av iTunes igår, så det skal være i orden pluss at iPoden min viser seg i iTunes, noe IKKE iPhonen gjør. Hjelp Diskusjon.no! Hender innimellom at iTunes ikke "tar" iPhone når den kobles til. Vil anbefale deg å restarte maskinen og prøve på nytt og/eller ta ut kabelen og prøve igjen; i verste fall har jeg tatt den ut 5-10 ganger før den har "tatt" iPhonen. Lar da telefonen være tilkoblet i 10-15 sekunder før jeg tar ut kabelen igjen og prøver på nytt. Dersom dette ikke fungerer vil jeg anbefale deg å "kjør" Services.msc og der Stoppe Apple Mobile Device for så å Starte den igjen. Hvis ikke det hjelper, så... Endret 2. september 2010 av Rob Halford Lenke til kommentar
PenutButrJelyTym Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 tried, fortsatt det samme takk da ! Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Har du sjekket kabelen og evt. prøvd å bytte denne? Viser seg nå at mine problemer skyldes forrige kabel, og at problemene nå er borte etter at jeg satt inn den som fulgte med iPhone 4... Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Det står noe om dette hos Apple: http://support.apple.com/kb/ts1495 Kanskje noe der kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå