andreaspdb Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg har en litt gammel stasjonær datamaskin. En Parkard Bell, for dem som lurer. Når jeg starter datamaskinen så fryser den med en gang, med oppstarts bildet (der hvor man kan trykke f12 for å bytte skjerm eller trykke f8 for å endre oppstartsrekkefølge etc. etc.). Det går ikke ann å ta i bruk noen av tastaturets eller musens funksjoner, som å sette på lys i tastene eller å bytte sensitiviteten i musen. Noen som har noen idé om hva som kan være galt? Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Starter den opp hvis du kobler fra keyboard og mus og lar den poste først, for deretter å koble tilbake etter bios post. Hadde lignende problem med G19 tastaturet på min maskin. Den ville ikke poste med tastaturet tilkoblet. Kom en fix for dette i nyere bios for min del. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Prøv også å koble fra kabler til diskene for å se om det gjør noen forskjell. En defekt disk kan få PC til å henge i BIOS. Lenke til kommentar
andreaspdb Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Takk for svar. Jeg har nå prøvd forslagene, men desverre så virket det ikke. Tror også selv at det er noe med harddisken. Noen andre forslag til om det kan fikses? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå