sirius Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Er det en enkel måte å få et program til å starte opp når jeg starter maskinen ? Lenke til kommentar
Newton Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Er det en enkel måte å få et program til å starte opp når jeg starter maskinen ? Det er veldig enkelt. Åpne systemvalg under eplemenyen, velg "Kontoer", og klikk på fanen for "Påloggingsobjekter". Der ser du en liste over program som skal startes automatisk når du logger deg på kontoen. Klikk på pluss-tegnet under listen med program, og naviger deg fram til programmet du vil legge til fra programmappen din. Endret 2. september 2010 av Newton Lenke til kommentar
sirius Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Takk for raskt svar Newton, men jeg har Windows 7, og der er det vel ingen eplemeny ? Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 En veldig grei måte er å legge en snarvei til programmet i Oppstart-mappa. Oppstart-mappa kan du finne via Start-menyen -> Alle programmer. Dvs. C:\Users\brukernavn\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Start->kjør msconfig Er enn bootup/startup tab du kan legge inn eller fjerne det du vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå