kikiriki Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Av en eller annen grunn så kan jeg plutselig ikke sende MMS med min Experia???? Har satt de instillinger som jeg fikk fra Tele2, men alikevell går det ikke!! HELP!!! Lenke til kommentar
kikiriki Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Av en eller annen grunn så kan jeg plutselig ikke sende MMS med min Experia???? Har satt de instillinger som jeg fikk fra Tele2, men alikevell går det ikke!! HELP!!! Ingen? Lenke til kommentar
Teklis Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Har hatt et par innom jobben med problemer med tele2 sentraler i det siste.. (sende og motta SMS/MMS)... Første skritt er å slå e pling til Tele2 kundeservice og få sjekket abonementet ditt.. Kan være en feil i systemet.. Andre skritt er å stikke innom en mobil butikk type Elkjøp, Expert, Telekiosken, Telebutikk etc:) Burde være en hyggelig og hjelpsom ansatt i en av disse kjedene som kan hjelpe deg:) Lenke til kommentar
kikiriki Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Har hatt et par innom jobben med problemer med tele2 sentraler i det siste.. (sende og motta SMS/MMS)... Første skritt er å slå e pling til Tele2 kundeservice og få sjekket abonementet ditt.. Kan være en feil i systemet.. Andre skritt er å stikke innom en mobil butikk type Elkjøp, Expert, Telekiosken, Telebutikk etc:) Burde være en hyggelig og hjelpsom ansatt i en av disse kjedene som kan hjelpe deg:) I følge Tele2 er det ingen ting de kan gjøre, annnet enn å sende meg oppsett. Får ta en tur til byen i dag, og be om hjelp. Er jo så irriterende at det ikke funker ;o( Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Xperia har faktisk vært litt rotete for meg også, når det gjelder sende/motta MMS. Dette vil jeg tro er en bug som vil bli retta opp ved en programvareoppdatering senere Lenke til kommentar
runniz Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hos meg har aksesspunktene noen ganger endret seg fra .no til .se for "Tele2 Internet" og "Tele2 MMS". Jeg er usikker på årsaken, men én gang det skjedde var det på grunn av at jeg satte inn et ebay-simkort (for å installere paid-apps) og så byttet tilbake til Tele2s igjen, selv om jeg valgte "TELE2 NO" og ikke "TELE2 SE" under konfigurasjonen. Innstillinger - Trådløse nett - Mobile nettverk - Navn på aksesspunkt Dette er dog på en X10 Mini. Lenke til kommentar
Liverpoolsupporter67 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hos meg har aksesspunktene noen ganger endret seg fra .no til .se for "Tele2 Internet" og "Tele2 MMS". Jeg er usikker på årsaken, men én gang det skjedde var det på grunn av at jeg satte inn et ebay-simkort (for å installere paid-apps) og så byttet tilbake til Tele2s igjen, selv om jeg valgte "TELE2 NO" og ikke "TELE2 SE" under konfigurasjonen. Innstillinger - Trådløse nett - Mobile nettverk - Navn på aksesspunkt Dette er dog på en X10 Mini. Gjorde denne endringen på en X10 og da fungerte mms med en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå