Gå til innhold

Hjelp til MMS oppsett på experia

kikiriki

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt et par innom jobben med problemer med tele2 sentraler i det siste.. (sende og motta SMS/MMS)...

Første skritt er å slå e pling til Tele2 kundeservice og få sjekket abonementet ditt.. Kan være en feil i systemet..

Andre skritt er å stikke innom en mobil butikk type Elkjøp, Expert, Telekiosken, Telebutikk etc:)

Burde være en hyggelig og hjelpsom ansatt i en av disse kjedene som kan hjelpe deg:)

Lenke til kommentar

Har hatt et par innom jobben med problemer med tele2 sentraler i det siste.. (sende og motta SMS/MMS)...

Første skritt er å slå e pling til Tele2 kundeservice og få sjekket abonementet ditt.. Kan være en feil i systemet..

Andre skritt er å stikke innom en mobil butikk type Elkjøp, Expert, Telekiosken, Telebutikk etc:)

Burde være en hyggelig og hjelpsom ansatt i en av disse kjedene som kan hjelpe deg:)

I følge Tele2 er det ingen ting de kan gjøre, annnet enn å sende meg oppsett. Får ta en tur til byen i dag, og be om hjelp. Er jo så irriterende at det ikke funker ;o(

Lenke til kommentar

Hos meg har aksesspunktene noen ganger endret seg fra .no til .se for "Tele2 Internet" og "Tele2 MMS".

Jeg er usikker på årsaken, men én gang det skjedde var det på grunn av at jeg satte inn et ebay-simkort (for å installere paid-apps) og så byttet tilbake til Tele2s igjen, selv om jeg valgte "TELE2 NO" og ikke "TELE2 SE" under konfigurasjonen.

Innstillinger - Trådløse nett - Mobile nettverk - Navn på aksesspunkt

Dette er dog på en X10 Mini.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hos meg har aksesspunktene noen ganger endret seg fra .no til .se for "Tele2 Internet" og "Tele2 MMS".

Jeg er usikker på årsaken, men én gang det skjedde var det på grunn av at jeg satte inn et ebay-simkort (for å installere paid-apps) og så byttet tilbake til Tele2s igjen, selv om jeg valgte "TELE2 NO" og ikke "TELE2 SE" under konfigurasjonen.

Innstillinger - Trådløse nett - Mobile nettverk - Navn på aksesspunkt

Dette er dog på en X10 Mini.

Gjorde denne endringen på en X10 og da fungerte mms med en gang

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...