SRD Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 For å utnytte telefonen din fullt ut kan du roote den. Vi tar deg gjennom prosessen, steg for steg. Les mer Lenke til kommentar
µT. Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 "For å utnytte telefonen din fullt ut kan du roote den. Vi tar deg gjennom prosessen, steg for steg." - Slå på PCen - Ta fri fra jobben - Gå glipp av barnets bursdag - Skriv under på skillsmisse-papirene - Begynn på punkt 2 av guiden - Ferdig For å utnytte iPhonen/iPoden/iPaden din fullt ut kan du jailbreake den. Jeg tar deg gjennom prosessen, steg for steg. - Åpne Safari - Gå til www.jailbreakme.com - Vent 5 minutter Ferdig. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Det tar virkelig ikke spesielt lang tid. Første gangen jeg roota min Hero tok det kun 5-10 min. Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) grunnen til at det er så lett på iPhone er at det krever ikke så mye for å få fram en extra meny Endret 2. september 2010 av anotherzen Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) "For å utnytte telefonen din fullt ut kan du roote den. Vi tar deg gjennom prosessen, steg for steg." - Slå på PCen - Ta fri fra jobben - Gå glipp av barnets bursdag - Skriv under på skillsmisse-papirene - Begynn på punkt 2 av guiden - Ferdig For å utnytte iPhonen/iPoden/iPaden din fullt ut kan du jailbreake den. Jeg tar deg gjennom prosessen, steg for steg. - Åpne Safari - Gå til www.jailbreakme.com - Vent 5 minutter Ferdig. For å roote din htc telefon, last ned unrevoked, kjør fila. http://unrevoked.com/ Endret 2. september 2010 av b3ndik Lenke til kommentar
covah Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) For å utnytte iPhonen/iPoden/iPaden din fullt ut kan du jailbreake den. Jeg tar deg gjennom prosessen, steg for steg. - Åpne Safari - Gå til www.jailbreakme.com - Vent 5 minutter Ferdig. Som ikke virker dersom du har siste iOS... Endret 2. september 2010 av covah Lenke til kommentar
Kevor Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Jeg benyttet meg av en app som heter universal androot når jeg rootet min xperia x10. Det er en ett klikks app root eller un root..enklere blir det ikke. Skulle vært interresant å vite om samme app fungerer på f.eks HTC Desire Endret 2. september 2010 av Kevor Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg benyttet meg av en app som heter universal androot når jeg rootet min xperia x10. Det er en ett klikks app root eller un root..enklere blir det ikke. Skulle vært interresant å vite om samme app fungerer på f.eks HTC Desire vet ikke om universal androot virker på desire, men det ligger jo litt i navnet, universal. Hvis det ikke funker så har du http://unrevoked.com/ for alle typer htc. samme tanke, "one click root" Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Godt med en guide, mens syns det hele var gjort litt vanskeligere enn det er, kan hende jeg fikk denne følelsen siden det er så mye tekst. Uansett de beste guidene jeg har funnet til nå for rooting av Android telefoner er helt klart disse to: Linux: http://myhtcdesire.com/modding/how-to-root-your-desire-easily-method-1 Windows: http://myhtcdesire.com/modding/how-to-root-your-desire-easily-method-2 Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 hva med 0.92 ? det står på min Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Snip Lukter "Hail o Mighty Apple" lang vei Bra artikkel, tror mange kan få bruk av den, inkludert meg selv som har en slik telefon, får ta en vurdering fortløpende ^_^ Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 "For å utnytte telefonen din fullt ut kan du roote den. Vi tar deg gjennom prosessen, steg for steg." - Slå på PCen - Ta fri fra jobben - Gå glipp av barnets bursdag - Skriv under på skillsmisse-papirene - Begynn på punkt 2 av guiden - Ferdig For å utnytte iPhonen/iPoden/iPaden din fullt ut kan du jailbreake den. Jeg tar deg gjennom prosessen, steg for steg. - Åpne Safari - Gå til www.jailbreakme.com - Vent 5 minutter Ferdig. Virker som om iPhone ikke er like godt sikra som HTC/Android... Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Veldig bra artikkel. Liker at dere går i dybden på ting, ellers blir det bare tabloid stoff. Applaus for Amobil. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Sjelden bra artikkel. Spennende. Enn om noe tungvint forklart. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Nå var det innlegget mitt skrevet med en litt humoristisk tone, så ikke ta det som trolling eller fanboyism Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Operatørlås har virkelig ingenting med goldcard å gjøre. Tsk, tsk. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 De med SLCD og Froyo (android 2.2), IKKE bruk den guiden her, da får du svart skjerm siden den bruker AMOLED-driver. Da må du begynne å rote i menyene i blinde. 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Virker som om iPhone ikke er like godt sikra som HTC/Android... Produsentene fikser med sikringen selv, Nexus One var laget for å rootes Lenke til kommentar
Odn1 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Rootet Min Tattoo For ca. 1måned siden, det tok under 1min og nå sitter jeg med CyanogenMod6, FroYo, Det beste jeg har gjort på lenge! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Tingene man får ved rooting på en android telefon er bedre enn det man får men iPhone. Den kan bli mer stabil med en custom ROM Du kan spare strøm Den blir raskere Du kan tweake telefonen din en god del Overklokking Og det er bare noen av tingene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg