Gjest L-twin Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hei ! jeg er en gutt som er 14 år, jeg liker en jente som går i skolen min men tørr ikke snakke med henne eller noe sånt. hva skal jeg gjøre for at hun skal like meg noen. tips takk Lenke til kommentar
nybb Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 - Klipp deg - Anskaff en deodorant. - Anskaff en parfyme som lukter godt - Kjøp deg ei pen skjorte - Kjøp deg ei pen bukse - Puss tenna Da er du klar for å prate med henne. Det er første steg mot veien til kjærleiken; samtalen. 5 Lenke til kommentar
dkny Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Det er den lette og kjappe veien!! Om det går er det konge, men det er også en risk for å bli avvist. Her er den vanskelige veien der det ikke er risk for å bli avvist: -finn ut hva slags gutter hun liker -bli helten hennes og få henne til å avstandsforelske seg, tilbe deg og komme til deg istedet. vips... da jeg gikk på ungdomsskolen likte jeg for some very strange reason overlegne besserwissere, og hadde f.eks. ikke likt noen som stavet "tør ikke snakke" slik: "tørr ikke snakke", og ikke brukte spørsmålstegn. o_O Lenke til kommentar
Gjest L-twin Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 takk dere skal gjøre det Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 noen mer tips noen andre ? plz Lenke til kommentar
Gjest DUDE Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 vær deg selv først å fremst:)ikke prøv å bli en person du ikke er, for da vil det funke dårlig for deg. synd for henne hvis hun ikke liker deg prøv og ha øyekontakt:)nå er jeg litt eldre enn deg, men funker den dag idag Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Som skrevet ovenfor, stell utseendet uten å overdrive, deo og/eller parfyme og tannpuss for å vise en bra fasade. Videre: - snakk med henne, om alt mulig. - hold øyekontakt ofte, og for ALL del ikke snakk til brystene hennes (dvs ikke se på dem når du snakker til henne. Aldri hørt om jenter som liker at brystene stirres på). - vær vennlig, gi henne komplimenter men ikke smisk. - om du ønsker et forhold, vær "snill" gutt. "Badboy"-stilen er for ONS eller korte forhold for det meste. Lykke til! Lenke til kommentar
Gjest mhm.ja Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Off-topic da, men legger jenter merke til at en kaster ett blikk på ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå