alfern Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Hei, jeg lurer på hvor langt ut i kantene på cpu-blokken vannet går. Problemet er at en kondensator står i veien, og jeg er nødt til å beskjære cpu blokken. Tror selv ikke at vannet går helt ut til kantene hvor P4 skru-hullene er, slik at jeg kan skjære dem bort. Tror at vannet holder seg innenfor området over kobberplaten. Har prøvd å se etter, men det er vanskelig å se. Lenke til kommentar
alfern Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 Forresten, hvordan har dere andre montert Waterchill på Abit AT7-Max2? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Vannet holder seg naturligvis innenfor kobberområdet. Nærmere bestemt innenfor den sorte O-ringen. Toppen er av "plexi" og er massiv, så du kan trygt beskjære litt på den. Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 http://www.asetek.dk/filarkiv/Products/wat...full%20size.pdf Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Asetek har nå lansert en plexiglasstopp til Socket A som skal passe på "nesten" alle hovedkort. Den har da ikke Hammer festene lengre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå