Atiks Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Hei Kan noen hjelpe meg, her er spørsmålet vi fikk av lærere "hva er egentlig 3x4 og 4x3?" Jeg finner ikke ut av det og ingen i klassen klarte å svare på den idag så vi fikk den som lekse. Endret 2. september 2010 av Atiks Lenke til kommentar
Tenklitt Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hva det er? Ett gangestykke? Eller er det dypere? Kommer vel an på om du går i 2 klasse på grunnskolen, eller tar master i filosofi eller noe slikt Lenke til kommentar
Atiks Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Det er ikke akkurat svare jeg er ute etter for det kan jeg.Rockna hva mener du med 31? og det er et gangestykke. Vi driver med fortegn og regnetegn så det må være noe med det tror jeg. Han skrev også 3+3+3+3 og 4+4+4 Endret 2. september 2010 av Atiks Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Det er enkel ganging 3+3+3+3 = fire (4) treere (3) er akkurat det samme som 4+4+4 = tre (3) firere (4) som er 12. Bare prøv selv. uansett hvordan du snur på 4x3 så blir svaret 12. Med mindre du legger til noe. Endret 2. september 2010 av Hoikka Lenke til kommentar
Munty Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hvilket trinn går du på? Er bare nysgjerrig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå