Insomniatic Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Blir fortalt at HTC Desire er bedre enn HD2, men får aldri noe svar på hvorfor Er det noe som gjør Desire bedre enn HD2? Ikke kom med at Desire er bedre fordi den kjører Android, ettersom man kan innstallere en mer eller mindre stabil versjon av Android på HD2. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Dersom man kan få en stabil versjon av android på HD2 ser jeg ingen grunn til å velge Desire framfor den. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Dersom man kan få en stabil versjon av android på HD2 ser jeg ingen grunn til å velge Desire framfor den. kommer ann på om du liker å ha en firkanta murstein i lomma da... Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Dersom man kan få en stabil versjon av android på HD2 ser jeg ingen grunn til å velge Desire framfor den. kommer ann på om du liker å ha en firkanta murstein i lomma da... Om du mener HD2, så ser jeg ingen grunn til å klage over størrelsen. Noen mener vel at den er for stor, men jeg er ikke plaget av det idetheletatt Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Dersom man kan få en stabil versjon av android på HD2 ser jeg ingen grunn til å velge Desire framfor den. kommer ann på om du liker å ha en firkanta murstein i lomma da... Ser den. Smak og behag. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Latterkongen, hvis du skal gå til innkjøp på en av dem, så var jeg i akkurat samme situasjon som deg. Endte opp med HD2. Nå har jeg 2 OS på telefonen ikke at jeg bruker WinMo noe spesielt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå