TseTse Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg har en Acer laptop som har fungert greit på nett til nå. Men nå har den begynt å kutte tilgangen til nettet i perioder. Av og til kan jeg laste ned mail i Outlook selv om browseren ikke kommer seg på. Men stort sett fungerer heller ikke Outlook. Hvis jeg restarter kan dette av og til hjelpe, men ikke alltid. Det samme hvis jeg restarter modem og router. Hvis jeg diagnoserer tilkoblingen kan jeg få vite at det ikke er noen feil, men kommer meg likevel ikke på. Jeg har en annen laptop med XP som er helt stabil, hvor tilkoblingen aldri kutter. Jeg har sjekket alt av IP instillinger og feilsøkt det jeg kan, inkludert kanaler etc. Er det noen som kjenner til et slikt problem i Vista? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Vista og trådløst kan være problematisk og det er et utall feilkilder som kan messe opp dette. Siden du ikke har hatt problemer før så heller jeg litt til å prøve å reinnstallere drivere for trådløskortet ditt og se om det kan hjelpe. Det finnes jo også andre ting man kan prøve som en Winsock reset eller lignende. Endret 2. september 2010 av vidarkri Lenke til kommentar
TseTse Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Hmm. Lagde nye sikkerhetsrutiner på router, siden har alt fungert. Lurer på om noen har klart å lure seg inn tidligere og laget et ip problem med for mange adresser... Vel, alt er i orden å æ e så fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå