tormoddf Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Flerspillerdelen i neste Call of Duty lar oss handle våpen og gamble på egen innsats. Les mer Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Høres utrolig artig ut med veddemålskamper Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hehe Veddemålskampene kommer i fire ulike alle-mot-alle-varianter, blant annet en hvor man starter med kniv og en pistol med bare én kule. Ser frem til å høre vinneren si "And this is the day you will remember as the day Jack Sparrow got away" God ide, slipper alt drittet du låser opp, men aldri bruker. Tviler på at jeg gidder å kjøpe spillet, hoppet glatt over MW2. Ble kjedelig, desverre. Lenke til kommentar
samobil Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Æ glæde mæ te å spill det:-) Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 De tre beste tjener penger, mens resten taper innsatsen sin. Håper de ikke lar folk starte games med tre-fire stk i lobbyen, da. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Det blir i såfall bare å dele potten i fire. Der førsteplassen får den høyeste summen. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Puuuh.. trodde man trengte irl penger jeg først.. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg liker konseptet. Skal bli interessant å se hvordan spillet blir Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Dette hørtes faktisk veldig lovende ut. Men så vidt jeg vet skulle jo dette spillet ha ded-servere. Hvordan blir det mtp. valuta? Ded servere i CoD4 kan jo trikses opp og ned i mente. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Nå blir visst mod'n "GunGame" fra CoD4 innebygd.. kan bli bra, men foretrekker å kunne sette instillinger selv. ETT kill for nytt våpen er for lite. MINST to, gjerne tre. Men, kan jo bli bedre enn jeg tror.. men holder forventninger nede til jeg får prøvd. Lenke til kommentar
neppestad Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) følte jeg så en akimbo g18 på en eller annen trailer... grøsset ned hele ryggen min... EDIT: 1:45 i videoen over.. am i wrong? Endret 2. september 2010 av dlna Lenke til kommentar
dredg Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Her skal nok activision selge kreditt mot penger tenker jeg. Grufullt selskap! 3 Lenke til kommentar
ace855 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Gruer meg til de begynner å selge Blackops cash ja...UFF! 1 Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 følte jeg så en akimbo g18 på en eller annen trailer... grøsset ned hele ryggen min... EDIT: 1:45 i videoen over.. am i wrong? Akimbo Scorpion, tror jeg. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 følte jeg så en akimbo g18 på en eller annen trailer... grøsset ned hele ryggen min... :no: EDIT: 1:45 i videoen over.. am i wrong? You, sir, are so wrong Det er akimbo scorpion, den gode "gamle" fra CoD:MW Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 GunGame minner meg mye om cs.. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Dette liker jeg! Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Vil ikkje eit valuttasystem gjere spelet mindre tilgjengelig for casual gamers? Kan vel unogleg være mange spelere som gidder å spele omganger der dei må sattse opptjent valuta (som dei då stort sett taper fordi dei ikkje speler så mykje). Med eit XP system som i MW2 så vil alle klare å komme seg opp til level 70 etter ei stund, sjølv om XP'en er kun basert på match bonus og ikkje på kills. Skulle ikkje Call of Duty spela gjerast meir komersielle og lettare tilgjengelig for mange spelara? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Vil ikkje eit valuttasystem gjere spelet mindre tilgjengelig for casual gamers? Kan vel unogleg være mange spelere som gidder å spele omganger der dei må sattse opptjent valuta (som dei då stort sett taper fordi dei ikkje speler så mykje). Med eit XP system som i MW2 så vil alle klare å komme seg opp til level 70 etter ei stund, sjølv om XP'en er kun basert på match bonus og ikkje på kills. Skulle ikkje Call of Duty spela gjerast meir komersielle og lettare tilgjengelig for mange spelara? Såvidt jeg forstår, er dette bare en "mode". Det vil nok være vanlig ting også. Men liker selv konkurranse-greia. Men vil også ha rank ol. Lenke til kommentar
gholie Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Er ranks i tillegg, veddemålsmodusen er ein eigen multiplayer del virkar det som. Må sei eg gleder meg, nye modusane verkar lovande! Men avventer allikavel reviews osv. før eg eventuellt kjøper det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg