Petter Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Sitter å titter litt på Ebay om dagen på EVO 4 fra HTC hvordan er det å bruke denne i Norge med norsk sim? Endret 2. september 2010 av cyclo Tittel forbedret Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Ikke noe særlig vil jeg tro, siden det ikke er en gsm telefon... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Vil det ikke fungere å bruke via 3g nettet mon tro? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Petter skrev (På 2.9.2010 den 12.07): Vil det ikke fungere å bruke via 3g nettet mon tro? Nei... Som sagt dette er ikke en GSM-telefon men en CDMA-telefon. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Jaja, Desire får holde ei stund til det kommer noe nytt og artig til Norge Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Petter skrev (På 2.9.2010 den 19.08): Jaja, Desire får holde ei stund til det kommer noe nytt og artig til Norge Den europeiske versjonen av EVO skal komme i oktober (muligens). Den heter Desire HD. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Chivas skrev (På 4.9.2010 den 15.28): Petter skrev (På 2.9.2010 den 19.08): Jaja, Desire får holde ei stund til det kommer noe nytt og artig til Norge Den europeiske versjonen av EVO skal komme i oktober (muligens). Den heter Desire HD. Det blir den svære greia med 4,3" skjerm ? Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Som nevt så kommer Htc Desire Hd i oktober, den blir annonsert neste onsdag (most likely). Ellers kommer det en fryktelig spennende telefon rundt jul/starten av neste år ved navn HTC glacier. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) [quote name='Pop-Fiske' date=' 4. september 2010 - 17:36' Det blir den svære greia med 4,3" skjerm ? Jupp, blir deilig det Endret 4. september 2010 av Chivas Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 Får bare smøre seg med tålmodighet da Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Jeg kjøpte meg nylig en HTC HD2 i påvente av Desire HD, for å teste ut 4,3" kapasativ skjerm, og om det var noe jeg likte. Så langt er jeg bra fornøyd, så da er det store muligheter for at jeg går for en Desire HD. Eneste problemet er nå at jeg fikk en ny og bedre brukeropplevelse av WM med denne kjappe telefonen (byttet fra Omnia II), at jeg lurer litt på om jeg trenger å gå for Android Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 Designmessig så er HD2 nydelig, eneste er at det er Windows på den Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Windows er knall, hvis man kan bruke det Når det er sagt, så ser det ut til at Desire Hd får ett ganske likt utseende som HD2 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 Chivas skrev (På 4.9.2010 den 23.22): Windows er knall, hvis man kan bruke det Når det er sagt, så ser det ut til at Desire Hd får ett ganske likt utseende som HD2 Er vel ikke så vanskelig å bruke vil jeg tro for folk med datakompetanse litt høyere en den normale bruker. Men blir flott med Desire hd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå