kasza Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Her er en liste me pc komponenter jeg har tenkt å kjøpe: https://prisguiden.no/liste/118168 jeg lurer på om det vill fungere bra, har tenkt og overklokke litt og bruke den til spilling. hvist du har et forslag til en annen gpu som man får mere for pengene men ligger i samme pris klasse så er det bare å komme med forslag. Og rammen er ikke på lager noen plasser, så hjerne linke noen alternativer som er i samme pris klasse. og vill strømforskyningen være stor nokk til og drive dette oppsettet? jeg har et HAF X kabinett nå, og jeg skal kjøpe Cooler Master V10 prosessor kjøler ved neste lønning. Takk for alle svarene : ) Hilsen Yannick Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Tips. Så en oppgraderingspakke med en del av det du skal ha men med 8GB minne. Oppgraderingspakke AMD - Phenom II X6 Husk at du får frakt fra flere hvis du bestiller deler flere steder. Du har 3 levrandører. Det koster ca like mye i frakt for bare skjermkortet som for oppgr.pakka hos komplett. Ca 100. Du får ca 200,- mer i frakt ved å velge 3 i stedet for 1 leverandør, kansje mer. Verdt å sjekke hvis du alikevel tenker hundrelapper +/-. Hos komplett ligger nogenlunde samme deler på ca 9500,- inkl frakt. Velger du 5870 kortet med 1 GB så blir det ca 8.800,- Har lest at man ikke merker forskjell på 1 og 2GB på dette kortet ??? Lenke til kommentar
lyon Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hvis du skal bruke ca 4000 på skjermkort velg gtx 460 i sli isteden (1gb versjonen er å forerekke over 768mb), Det vil yte bedre og har pyshX hvis det betyr noe for deg.. Man kan jo skaffe et billigere 5870 også. 460 i sli er nok noe av det som gir mest for pengene om dagen. Da bør du nok ha større strømforsyning. Liten obs til Haf x. Frontpanelet mitt var defekt/korrupt, så vidt jeg kan se. Så det ødela alt jeg stakk inn av usb. Tilåmed drepte det ene hovedkortet. Godt mulig en frabrikk feil jeg var ekstremt uheldig med, men har lest at flere kabinett fra cooler master kan ha litt tull med frontpanelet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå