Kammizez Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Mitt råd til alle som vil ha kjæreste er å bare leve livene sine, være med venner, fokusere på hva man synes er viktig, om det så er trening, skole, familie osv. Ikke bruk masse tid og energi på å få deg en kjæreste, det gir ikke noe utbytte uansett (av min erfaring), og dette er noe som skjer av seg selv. "Det skjer når du minst venter det", som jeg har hørt uttallige ganger. Det stemmer virkelig. her er jeg faktisk litt uenig. jeg mener selv at ingenting går av seg selv, uten å måtte jobbe for det. jeg synes sansynligheten for å få kjæreste bare ved å ta ting som det kommer, er meget liten, akkurat som å få venner uten å gjøre en innsats. dette er mine personlige meninger og erfaring ofc Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Sitronsaft, lulz. Sånt fungerer kanskje om du er kjerring. Hvilke jenter er det som spør gutter om date osv? I min erfaring ikke jenter jeg har lyst til å bli sett med. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Men nå har jo Sitronsaft skaffet seg kjæreste som han er glad i, så det er tydelig at det fungerer for han. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Dere misforstår. Jeg tror også det kanskje vil bli svært vanskelig å få seg kjæreste om man gjør tilnærmet ingenting. Det var ikke slik jeg mente det. Men man trenger ikke slite seg helt ut på nettsamfunn eller løpe fra bar til bar hver helg osv. Man er hele tiden i situasjoner hvor man treffer jenter/gutter (whatever is preferable), f.eks. i jobb/skole/på trening/på bussen osv. Her kan man så klart ta inititiv til å starte en samtale, si hei, smile, kanskje gjøre noe annet finurlig for å få kontakt. Haswonit, jeg er enig, jeg tror ikke jenter spør gutter på date så ofte. Jeg tror aldri jeg har blitt spurt på date, og det ble jeg heller ikke av kjæresten min. Det som skjedde var at jeg satt og jobbet med noe i offentlig rom, hun var også der tilfeldigvis, og jeg sa hei og startet en samtale. Så jeg gjorde jo ikke "ingenting", men det sier jo seg selv at man ikke får kjæreste om man ligger i fosterstilling i sengen sin hele dagen. 1 Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Da er vi jo enige! Men husk at de beste jentene må man selvfølgelig jobbe litt for, uten at det skal bety at man skal overøse den utvalgte med roser og sjokolade. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg skulle ønske det var litt mer vanlig å flørte til vanlig, ikke bare på fest. Tenk så koselig å bare treffe på noen, f.eks. på bussholdeplassen, og slå an en samtale? heihei! jeg sjekka deg opp mens du var på jobb jeg, du sprang for å hente lapp for å skrive nr ditt på og greier! Men når jeg først ringte deg tok du ikke telefonen? Fikk du kalde føtter? Wat? Hehe, neida. Men jeg manna meg opp og sjekket opp ei butikkdame jeg har vært keen på ei lita stund. Hun reagerte overraskende positivt, men da jeg ringte hadde hun vel forandret mening eller sikkert kommet frem til at jeg var en player eller noe. EHE, grunnen til at jeg spurte var fordi det har skjedd Men altså, jeg jobber ofte på natta i helgen så jeg tar ikke akkurat de spm seriøst. Ikke sjekk meg opp på jobb, liksom. Lenke til kommentar
Gjest TS Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Skulle ønske jeg møtte op på en fest. Du høres ut som den perfekte jenta for meg Det er mange av meg der ute. Hvis du tar kontakt med jenter så er det en veldig stor hjelp for oss "Det skjer når du minst venter det", som jeg har hørt uttallige ganger. Det stemmer virkelig. Jeg håper ikke jeg ødelegger for meg selv ved å se etter en kjæreste? Sitronsaft, lulz. Sånt fungerer kanskje om du er kjerring. Hvilke jenter er det som spør gutter om date osv? I min erfaring ikke jenter jeg har lyst til å bli sett med. :/ Huff da. Har mange dette synet? Er jenter som tar kontakt og er pågående turn-off? Jeg er ikke det nå altså, men det er o synd hvis den eneste måten jeg kan få kjæreste på er å sitte stille på en stol til en gutt snakker med meg, flørter med meg og ber meg med ut :/ Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Eh, hvafornoe? Av alle jenter jeg har møtt, så er det jenta som tok så og si all initiativ som er jenta jeg husker best. Var sykt digg for en gangs skyld at det var motsatt vei, jeg synes det var jævlig turn-on, fordi da er det ikke vits i å legge noe imellom, da vet man at hun er keen. Jenter som tar initiativ = win. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Vis initiativ, det er nesten bare positivt. Om noen tar det negativt, kan du likegodt være uten personen. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jenter som tar initiativ = win. This! 1 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 "Det skjer når du minst venter det", som jeg har hørt uttallige ganger. Det stemmer virkelig. Jeg håper ikke jeg ødelegger for meg selv ved å se etter en kjæreste? Haha, du gjør nok ikke det nei Jenter som tar initiativ = win. Quoted for truth. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Enig. Ta initiativ. Jeg tror han ser for seg en jente som følger etter han i flere uker og spør om date hver gang hun møter han. Lenke til kommentar
Gjest TS Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Deilig å høre at så mange er positive til at jenta til initiativ! Det er lettere å jobbe seg mot å bli mer utadvendt, vise interesse og ta initiativ, enn å ha så mange regler. Jeg er ikke så flik til å ta kontakt enda, men det håper jeg å endre! Jeg tenker at jeg uansett er såpass sjernert ovenfor gutter jeg liker at jeg ikke blir masete. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Skulle ønske jeg traff på flere jenter som tok initiativ ja. Føler alle jeg treffer på er så tafatte. For all del bare positivt at denne trenden er på vei til å snu. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Sitronsaft, lulz. Sånt fungerer kanskje om du er kjerring. Hvilke jenter er det som spør gutter om date osv? I min erfaring ikke jenter jeg har lyst til å bli sett med. :/ Huff da. Har mange dette synet? Er jenter som tar kontakt og er pågående turn-off? Jeg er ikke det nå altså, men det er o synd hvis den eneste måten jeg kan få kjæreste på er å sitte stille på en stol til en gutt snakker med meg, flørter med meg og ber meg med ut :/ Er ikke det jeg mener. De jentene som har tatt ansvar selv å jakta meg er som regel uattraktive jenter. Dette er bare erfaring fra en gutt har et helt average utseendet. Så det er ikke det at jenter som er pågående er turn-off. Lenke til kommentar
NoxRy Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Sitronsaft, lulz. Sånt fungerer kanskje om du er kjerring. Hvilke jenter er det som spør gutter om date osv? I min erfaring ikke jenter jeg har lyst til å bli sett med. :/ Huff da. Har mange dette synet? Er jenter som tar kontakt og er pågående turn-off? Jeg er ikke det nå altså, men det er o synd hvis den eneste måten jeg kan få kjæreste på er å sitte stille på en stol til en gutt snakker med meg, flørter med meg og ber meg med ut :/ Er ikke det jeg mener. De jentene som har tatt ansvar selv å jakta meg er som regel uattraktive jenter. Dette er bare erfaring fra en gutt har et helt average utseendet. Så det er ikke det at jenter som er pågående er turn-off. Uattraktive for deg ja, men kanskje ikke for andre Men JA! vis initiativ, det er bare supert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå