Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor får jeg ikke kjæreste?

Gjest TS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til CThomassen:

Ja, det er vel det jeg skal prøve på mer nå.

Til Dj_Evelen:

Jo, kan godt hende jeg er en 6-er isteden da :p

Men selv så synes jeg egentlig ikke sånne superstjerner nødvendigvis er penere enn vanlige jenter. Det er mange pene jenter, synes i alle fall jeg. Men kan godt hende vi har forskjellige skalaer. Jeg tenker at en 6-er er penere enn 50-55% av befolkningen, mens en 9-er kanskje er penere enn 90-95% av befolkningen. Det er jo ikke så ekstremt i så fall. Hvis det er ti jenter i et rom og jeg er en av dem så er jeg den peneste for eksempel.

Til Slimda:

Hehe :)

Jo. Og den bitte lille tiden med nettdating så var jo gutter interesserte. Men i den virkelige verden så føler jeg meg så stusselig. Eller, jeg har ikke noe i mot meg selv, men jeg får ikke den kontakten med guttene som jeg ønsker.

Lenke til kommentar

Du virker akkurat som den typen jeg liker. Jenter som ikke er for opptatt med seg selv og er interessert i ting som ikke omhandler sminke og dall. Til en viss grad går jo det også helt fint, men det er fint å ha andre områder som interesserer seg er noe jeg foretrekker. Du virker jo faktisk litt småguttete, eller. Ikke stereotypiske blondine med rosa lipgloss og sundbleket hår. Kanskje du foretrekker litt halvalternative folk? :)

Hvordan er vennekretsen din? Er du skeptisk til folk med dreadlocks f. eks? Eller gutter f.eks som ikke går rundt i rosa Lacoste-skjorte, bleket hår kammet bakover og med tydelig hvite nye sko? :p

Kontakten er du med å skape selv. Dersom du ikke får kontakt så betyr det at det ikke er riktig person å skape kontakt med. Folk som er interessert i deg vil automatisk føle for å prate med deg, med mindre de ikke tør heller. Men da er det bare å gi noen blikk her og, vær litt beskjedent interessert. Gnister flyr mellom to mennesker uten at dem trenger å prate noe spesielt. Det er "beyond" :)

Endret av Kenny Bones
Lenke til kommentar

Du virker akkurat som den typen jeg liker. Jenter som ikke er for opptatt med seg selv og er interessert i ting som ikke omhandler sminke og dall. Til en viss grad går jo det også helt fint, men det er fint å ha andre områder som interesserer seg er noe jeg foretrekker. Du virker jo faktisk litt småguttete, eller. Ikke stereotypiske blondine med rosa lipgloss og sundbleket hår. Kanskje du foretrekker litt halvalternative folk? :)

Hvordan er vennekretsen din? Er du skeptisk til folk med dreadlocks f. eks? Eller gutter f.eks som ikke går rundt i rosa Lacoste-skjorte, bleket hår kammet bakover og med tydelig hvite nye sko? :p

Kontakten er du med å skape selv. Dersom du ikke får kontakt så betyr det at det ikke er riktig person å skape kontakt med. Folk som er interessert i deg vil automatisk føle for å prate med deg, med mindre de ikke tør heller. Men da er det bare å gi noen blikk her og, vær litt beskjedent interessert. Gnister flyr mellom to mennesker uten at dem trenger å prate noe spesielt. Det er "beyond" :)

Takk for komplementet :)

Jeg er nok mest med de samme folka og den samma "typen" mennesker. Alternative folk om du vil, ja. Jeg er vel ikke skeptisk til noen i utgangspunktet. Men generelt så har jeg nok mer til felles med mennesker med sans for kultur og gjerne er rare og egenartede enn typiske sosser (noen av dem er fryktelig hyggelige, men vi har ofte ikke så like holdninger og likt utgangspunkt på en eller annen måte). Men jeg tenker at i år skal jeg være mer på fest osv for å møte nye mennesker (les: gutter). Før har jeg nok vært litt mer hjemmesitter i helgene. Har fått mer sans for fest og det er jo den typiske arenaen for flørting. :cool:

Problemet er ikke å få folk til å prate med meg, det er nok det "beyond" jeg søker. Har vel følt det én gang (trodde jeg i alle fall), men det ble ikke noe. Jeg ungikk ham. Muligens fordi jeg var redd for å dumme meg ut eller fordi jeg visste at jeg var veldig følsom ovenfor ham og jeg ville ikke risikere noe. Og etterhvert fikk han en annen kjæreste (muligens ikke aå seriøst da). Men vi er fremdeles venner og i ny og ne føler jeg kriblingen. Det er en fantastisk følelse og jeg tror at neste gang jeg får det med noen (om det noen gang skjer da) så vil jeg være modigere :)

Lenke til kommentar

Du virker jo veldig hyggelig ut i fra innleggene dine, og du sier du ser brukbar ut, så det er nok bare snakk om å få riktig kontakt. Hvis du møter noen du er interessert i så er det bare å føle seg frem litt, les i PUA-tråden, det går begge veger. Om ikke annet så har denne tråden tiltrukket seg mange hyggelige karer. (send PM :whistle: )

edit: Må rette opp meg selv litt. PUA går ikke begge veier, da mye går ut på å utnytte kvinners psykologi og slik. Tråden tar også opp en del om å søke kontakt og sende singnaler, og dette kan være nyttig og lese for alle.

Endret av Heatsink
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du virker jo veldig hyggelig ut i fra innleggene dine, og du sier du ser brukbar ut, så det er nok bare snakk om å få riktig kontakt. Hvis du møter noen du er interessert i så er det bare å føle seg frem litt, les i PUA-tråden, det går begge veger. Om ikke annet så har denne tråden tiltrukket seg mange hyggelige karer. (send PM :whistle: )

Haha. Takk!

Å skrive her var jo skikkelig selvtillitsboost :)

PUA har jeg såvidt hørt om, men jeg skal prøve å lese litt av det også da.

Visste ikke at det virka begge veier

Lenke til kommentar

Jeg tror faktisk at grunnen til at ikke så mange prøver seg på deg er fordi du ikke selv ser en gnist i øya på hver bidige fyr som går forbi. Du søker noe mer, og det merker den andre. Og ofte gidder de ikke engang å prøve dersom du ikke er veldig flørtende av natur. Du kan jo selvfølgelig gjøre noe med dette dersom du selv vil. Ved å f. eks begynne med mer blikkontakt og ha et flørtende blikk når du prated med menn/gutter. Mer skal ikke til faktisk :) Men da må du tenke over hva du føler underveis. Hva får du ut av det, og ønsker du det egentlig? Er det bare oppmerksomhet eller ønsker du å møte noen som er spesiell og som du liker spesielt godt? Isåfall, følg samme oppskrift :) Ser du en fyr du synes virker interessant så slår du av en prat og forsøker å ha et forlokkende blikk :) Det sender garantert de riktige signalene og mer skal det ikke til.

Da merker du fort om det er gjensidig eller ikke.

Lenke til kommentar

Hoho! Go MrLG! :new_woot:

Haha men til syvende og sist er det faktisk bare et bilde som får en til å gjøre opp en mening :p Men jaja, vet om mange digge jenter som av en eller annen grunn ikke har kjæreste, noen sinnsykt digge faktisk. Handler vell om vilje :)

For min del høres det ut som du aldri har hatt noe særlig fysisk kontakt med gutter, og problemet ligger allerede der ;)

Nuff said, bring on the picture.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Til Kenny Bones:

Jeg skal sende fler signaler!

Blikk er mindre farlig synes jeg, så jeg tenker å utvikle den flørteteknikken mest :)

Og jeg tror jeg skal følge magefølelsen mer. Jeg stoler ikke på min egen dømmekraft. Jeg tror egentlig alle har en innebygd radar som til en viss grad fanger opp om andre er interessert. Men de gangene jeg har følt at det var noe så har jeg ikke satsa noe. Jeg har jo ikke noe å tape egentilg (untatt stolthet mulignes)

Til MrLG:

Jeg kommer ikke til å legge ut bilde. Jeg tror ikke jeg er veldig stygg, jeg har ingen åpenbare feil som for eksempel (jeg sier ikke at jeg synes dette er stygt, men jeg tror at mange synes at en person blir mindre attraktiv med disse "attributtene") ekstremt hårete, stygge tenner, kviser, fedme, skeiv ansiktsfordeling eller fettfordelig. Om jeg tar feil i forhold til meg selv og "bare" er en 4-5 ut av 10-er skalaen så er det bare sånn det er. Personlig finner jeg ganske middels pene gutter ofte mest attraktive (ikke typisk pene, men sexy for meg liksom :p), så det er ikke sånn at jeg sikter umåtelig høyt på utseendeskalaen. Og om man er litt styggere enn sin utkårede så burde vil det gå greit. Det er ikke min største bekymring akkurat. Jeg tenker at det ikke er så fryktelig viktig at utseende matcher, men kan hende jeg tar feil her?

Lenke til kommentar

Utseende er viktig ja såklart. Jeg regnet aldri med du ville legge ut bilde, jeg håpet ;)

Anyways, er du pen nok, får du kjæreste hvis du gidder å prøve. Men det at du aldri flørter med gutter er jo et stort problem, i form av at guttene antakligvis tror du er uinteressert. Å vise interesse er viktig ;)

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Mange gutter (meg inkludert) har problemer med å tolke indikasjoner på interesse fra det motsatte kjønn. Det kan da være mer fordelaktig for deg som jente å være litt mer direkte og åpenbar når du flørter med oss gutter. På dette viset unngår du i større grad at gutter lar deg gå hus forbi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...